Positiv hjemmetest, negativ hos lægen....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.284 visninger
17 svar
0 synes godt om
12. juni 2012

Miiaah

Hej! Igår oprettede jeg emnet "Er den positiv?", og jeg har nu været ved lægen og få taget en urintest. Hos lægen vidste den negativ, og det forvirrer mig idet min hjemmetest har været positiv...

Er der andre der har prøvet det, og så alligevel været gravide?

- Som lægen sagde, KAN det jo skyldes, at det ikke er morgenurin(men det var det heller ikke med testen igår!)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2012

Miss Church

Det kan sagtens være at du er gravid alligevel. Der ligger mange debatter herinde lige præcis omkring dette. 

Bevar håbet 

Jeg  for dig 

Anmeld

12. juni 2012

Miiaah

Miss Church skriver:

Det kan sagtens være at du er gravid alligevel. Der ligger mange debatter herinde lige præcis omkring dette. 

Bevar håbet 

Jeg  for dig 

Hov, den havde jeg ikke lige tænkt på!

Den søger jeg lige efter, tak!

Anmeld

12. juni 2012

simone_jacobsen

Miiaah skriver:

Hej! Igår oprettede jeg emnet "Er den positiv?", og jeg har nu været ved lægen og få taget en urintest. Hos lægen vidste den negativ, og det forvirrer mig idet min hjemmetest har været positiv...

Er der andre der har prøvet det, og så alligevel været gravide?

- Som lægen sagde, KAN det jo skyldes, at det ikke er morgenurin(men det var det heller ikke med testen igår!)

Jeg testede positiv herhjemme, med eftermiddags urin, men testede negativ hos lægen dagen efter. Jeg sagde at det simpelthen ikke kunne passe, hvorpå hun anvendte en mere følsom test - og den var positiv

Anmeld

12. juni 2012

fairlady

havde også 2 positive test hjemme, kom til lægen, hvor sekretæren beklagede at jeg ikke var gravid.

Jeg sagde bare at var jeg altså (prøvede det samme sidste gang i første graviditet (dette er anden)).

Så sagde hun at jeg måtte komme igen om en uge....og så var den også positiv hos lægen

Anmeld

12. juni 2012

Miiaah

fairlady skriver:

havde også 2 positive test hjemme, kom til lægen, hvor sekretæren beklagede at jeg ikke var gravid.

Jeg sagde bare at var jeg altså (prøvede det samme sidste gang i første graviditet (dette er anden)).

Så sagde hun at jeg måtte komme igen om en uge....og så var den også positiv hos lægen

Tak, det lyder faktisk rigtigt godt!

Jeg er efterhånden bange for, at jeg er begyndt at glæde mig og ønske, at jeg er gravid - "bange" fordi jeg er ung(jeg er kun 18 år!), og jo gerne vil være en god mor og give mit barn det bedste jeg kan

Anmeld

12. juni 2012

Miss-86

Miiaah skriver:

Tak, det lyder faktisk rigtigt godt!

Jeg er efterhånden bange for, at jeg er begyndt at glæde mig og ønske, at jeg er gravid - "bange" fordi jeg er ung(jeg er kun 18 år!), og jo gerne vil være en god mor og give mit barn det bedste jeg kan

Det med at være en god mor, det tror jeg ikke har noget med alder at gøre.. Så hvis du føler dig klar og moden til det SÅ go for it

Anmeld

12. juni 2012

Miiaah

Miss-86 skriver:

Det med at være en god mor, det tror jeg ikke har noget med alder at gøre.. Så hvis du føler dig klar og moden til det SÅ go for it

Tak, igen.. Det er virkelig rart, at folk herinde ikke er negative omkring det! De er mange andre steder omkring - især min far, som mener, at jeg SKAL have en abort, da jeg ellers vil ødelægge mit liv - heldigvis har jeg en mor, som støtter mig fuldt ud

Anmeld

12. juni 2012

Miss-86

Miiaah skriver:

Tak, igen.. Det er virkelig rart, at folk herinde ikke er negative omkring det! De er mange andre steder omkring - især min far, som mener, at jeg SKAL have en abort, da jeg ellers vil ødelægge mit liv - heldigvis har jeg en mor, som støtter mig fuldt ud

Heldigvis er du jo 18 år og kan selv bestemme.

Men jeg synes det er fint, at man er ung, hvis bare man er moden til det og virkelig ønsker det.
Jeg har set en del af de unge mødre, og der er da en del af dem, som er gode og ansvarsfulde mødre, på trods af en ung alder, Feks. Camilla, Melissa, Louise, Bente og min favorit er jo Søs, hun er så KUN 17 år og er nok den bedste af dem alle.. Jeg ved ikke om du har set det?

Anmeld

12. juni 2012

Mother-love

Jeg testede to positive derhjemme over to dage og hos lægen var den negativ. Jeg var også mega forvirret. Me. Jeg har en datter på 1 år i dag. Så du kan godt stole på den er positiv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.