bil og div

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juni 2012

Anonym trådstarter

Laulund87 skriver:

Min mand har haft egen bil med forsikring i 8 år så den falder jo med årene Vi startede med at give 12000 kr tror jeg

Mange vælger at få forsikring i deres forældres navn, men min mand købte bil i eget navn da han var 19 og det betaler sig så i dag

nåååååå, så mine forældre ville i princippet godt ku stå som ejer i en bil jeg købte, og mig som bruger?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2012

Laulund87

Anonym skriver:

nåååååå, så mine forældre ville i princippet godt ku stå som ejer i en bil jeg købte, og mig som bruger?

Jah det tror jeg, men jeg har så meget styr på det der eller om det er lovligt Så du må ikke hænge mig op på det

Anmeld

12. juni 2012

Anonym trådstarter

Laulund87 skriver:

Jah det tror jeg, men jeg har så meget styr på det der eller om det er lovligt Så du må ikke hænge mig op på det

kan ihvertfald unersøge sagen

Anmeld

12. juni 2012

Laulund87

Anonym skriver:

kan ihvertfald unersøge sagen

Anmeld

12. juni 2012

mortilnoahogmelina

Anonym skriver:

det kommer an på hvordan du finansere bilen ..

Køber du feks en helt ny bil hos en forhandler , så kan dine forældre ikk stå for den da der er pant i bilen .. Så det skal enten du eller din kæreste gøre hvis i begge står på papirene for køb af bilen .. Sådan har jeg forstået det ..

Da vi selv overvejede det for at spare lidt , men man skal jo begynde en dag at stå for den , og det betaler sig i sidste ende , selvom det er MANGE penge 10.000 kr .

Anmeld

12. juni 2012

Camillos

Anonym skriver:

mig og min bedre halvdel har ialt - til os'selv når alle regningerne er betalt af. 9-10.000  i måneden..

med de penge tjener vi lige lidt for lidt, til banken kan låne os til en bil - og min familie, tror slet ik det kan gå med egen biler nu....

andre med sådanne ligne beløber, som lader sig ha råd til bil? og hvordan foregår det? -

forsikringen vil koste mig 10.000 om året da jeg er under 25 - men min kæreste er 25 nu og regner med at have ham stående som ejer af bilen og mig som bruger...

hvis det er en ny bil i skal ha , kan det godt betale sig at få finasieret bilen igennem bilforhandleren ..  

Det kræver bare i har til udbetalingen .. kør rundt til de forskellige bilforhandlere og hør dig for ..

Anmeld

12. juni 2012

TR

Anonym skriver:

total banken

kræver det ikke at man skifter bank?

Jo det gør det ...

F.eks. da vi købte hus sidste år, forhørt vi os i østjysk, de kunne ikke låne os, da de mente vi havde for lidt i rådighedsbeløb ,... men vi kunne uden problemer i vores egen, der var ingenting .. Vi har Sparkassen, total god bank

Anmeld

12. juni 2012

Valle81

Anonym skriver:

mig og min bedre halvdel har ialt - til os'selv når alle regningerne er betalt af. 9-10.000  i måneden..

med de penge tjener vi lige lidt for lidt, til banken kan låne os til en bil - og min familie, tror slet ik det kan gå med egen biler nu....

andre med sådanne ligne beløber, som lader sig ha råd til bil? og hvordan foregår det? -

forsikringen vil koste mig 10.000 om året da jeg er under 25 - men min kæreste er 25 nu og regner med at have ham stående som ejer af bilen og mig som bruger...

Låne pengene gennem forhandleren:0) side har i tiden vildt lave renter og hvis du finansierer gennem dem kan du ofte og få forhandlet mange fere ting med til bilen. Vær dog OB's på dere gebyrer.

Vi har lån til vores biler gennem Renault til 3,5 %i rente.

Bankerne er pressede og de kræver enorme rådighedsbeløb.

Anmeld

12. juni 2012

Lullaby

Vi lånte via forhandleren. Der skulle vi bare lægge udbetalingen og så var den vores. Vi giver 5% i rente

Anmeld

12. juni 2012

Ellie79

Anonym skriver:

Vi har ca samme beløb som jer. Vi lånte gennem diba det var billiger end at låne i banken. Vi købte så en helt ny bil det kunne rent forsikrings og lånemæssigt bedst betale sig. Vi giver 4000 i forsikring om året.

Så kig lidt rundt og se hvem der ellers kan låne jer penge

Anja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.