bil og div

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

791 visninger
19 svar
0 synes godt om
12. juni 2012

Anonym trådstarter

mig og min bedre halvdel har ialt - til os'selv når alle regningerne er betalt af. 9-10.000  i måneden..

med de penge tjener vi lige lidt for lidt, til banken kan låne os til en bil - og min familie, tror slet ik det kan gå med egen biler nu....

andre med sådanne ligne beløber, som lader sig ha råd til bil? og hvordan foregår det? -

forsikringen vil koste mig 10.000 om året da jeg er under 25 - men min kæreste er 25 nu og regner med at have ham stående som ejer af bilen og mig som bruger...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2012

mortilnoahogmelina

Altså vi har bil og har mindre i rådighedsbeløb end i har .. Vi har os en forsikring på 10000 kr om året ..

Vi har valgt at købe ny bil og har derfor finanserede igennem bil forhandlerren og det har godt kunne betale sig for os , vi blev godkendt med det sammen ..

Anmeld

12. juni 2012

mth1987

Jeg ville ønske vi havde så mange penge til os selv hver måned. Jeg er pt på sygedagpenge og får 4900 udbetalt min kæreste tjener normalt men vi ku da godt låne og endda til en Audi. Men de små nye biler koster jo intet og de ka jo også finansieres via forhandleren. Hvis i finder en økonomisk bil kan i sagtens får det til at løbe rundt.

Anmeld

12. juni 2012

Laulund87

Vi har et mindre rådighedsbeløb end jer og vi har bil. Mener vi betaler 4500 kr i forsikring om året, fuld kasko.

Anmeld

12. juni 2012

Anonym trådstarter

mth1987 skriver:

Jeg ville ønske vi havde så mange penge til os selv hver måned. Jeg er pt på sygedagpenge og får 4900 udbetalt min kæreste tjener normalt men vi ku da godt låne og endda til en Audi. Men de små nye biler koster jo intet og de ka jo også finansieres via forhandleren. Hvis i finder en økonomisk bil kan i sagtens får det til at løbe rundt.

okey. Vi kigger rundt på marked - ja, desværre fik vi ikke lov at låne til en bil, da banken vuderede vores buget til at være for lav

Anmeld

12. juni 2012

Anonym trådstarter

Laulund87 skriver:

Vi har et mindre rådighedsbeløb end jer og vi har bil. Mener vi betaler 4500 kr i forsikring om året, fuld kasko.

hold da op jeres forsikring er billig

Anmeld

12. juni 2012

Anonym trådstarter

Mortil2tiloktober skriver:

Altså vi har bil og har mindre i rådighedsbeløb end i har .. Vi har os en forsikring på 10000 kr om året ..

Vi har valgt at købe ny bil og har derfor finanserede igennem bil forhandlerren og det har godt kunne betale sig for os , vi blev godkendt med det sammen ..

Anmeld

12. juni 2012

TR

Anonym skriver:

okey. Vi kigger rundt på marked - ja, desværre fik vi ikke lov at låne til en bil, da banken vuderede vores buget til at være for lav

Hva bank har i ?

Måske i sku forhør jer, i en anden ? hvis i gerne vil have en bil 

Anmeld

12. juni 2012

Anonym trådstarter

TR skriver:

Hva bank har i ?

Måske i sku forhør jer, i en anden ? hvis i gerne vil have en bil 

total banken

kræver det ikke at man skifter bank?

Anmeld

12. juni 2012

Laulund87

Anonym skriver:

hold da op jeres forsikring er billig

Min mand har haft egen bil med forsikring i 8 år så den falder jo med årene Vi startede med at give 12000 kr tror jeg

Mange vælger at få forsikring i deres forældres navn, men min mand købte bil i eget navn da han var 19 og det betaler sig så i dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.