Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Camillos skriver: Har du forresten fået nye mavebilleder ind ?
Har du forresten fået nye mavebilleder ind ?
de sidste nye er demme her
https://www.baby.dk/debat/177875pi1/uge-32/311.aspx
tror først jeg får taget igen i weekenden...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mortil2tiloktober skriver: Heeeh , den skal nok holde en pause men den bliver endnu større endnu forhåbentlig - Men kender følelsen trods jeg slet ikk avr særlig stor med vores dreng
Heeeh , den skal nok holde en pause men den bliver endnu større endnu forhåbentlig - Men kender følelsen trods jeg slet ikk avr særlig stor med vores dreng
Jeg tror også du bliver rimelig stor taget i betragtning af du er 2 gangs gravid
Men ja .. det er ret vildt..
Camillos skriver: Jeg tror også du bliver rimelig stor taget i betragtning af du er 2 gangs gravid Men ja .. det er ret vildt..
Mortil2tiloktober skriver: Jaa det har du nok ret i - jeg er i hvertfald spændt på at se hvad det ender med i uge 40 Jeg synes ik selv jeg er så¨stor endnu ..
Jaa det har du nok ret i - jeg er i hvertfald spændt på at se hvad det ender med i uge 40 Jeg synes ik selv jeg er så¨stor endnu ..
Okay ... ... nogle uger går det bare stærkt .. hehe
Camillos skriver: Okay ... ... nogle uger går det bare stærkt .. hehe
Camillos skriver: Ja der sker lidt med Maven efterhånden .. haha nu må den godt holde sig en pause ellers kan jeg da ikke gå når jeg når 1 mdr længere hen .. heeh Her er jeg 18+0 og her 21+5 God dag jer piger..
Ja der sker lidt med Maven efterhånden .. haha nu må den godt holde sig en pause ellers kan jeg da ikke gå når jeg når 1 mdr længere hen .. heeh
Her er jeg 18+0
og her 21+5
God dag jer piger..
totalt smuk babyhule sødeste!!!
ønskebarn74 skriver: totalt smuk babyhule sødeste!!!
Tak
Camillos skriver: Tak og ja den er godt nok allerede blevet stor synes jeg
Tak og ja den er godt nok allerede blevet stor synes jeg
stor men flot
Sikke en fin mave
Det ser rigtig flot ud til dig, den er godt nok fin..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128