21+5 + Mavebillede ..:D ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juni 2012

Miss Church

Camillos skriver:

Tusind tak hehe .. Ja hun må have det forrygende derinde.. Hun ligger  godt højt oppe siger de.. og hun ligger i en moderkage der er 2 cm større end gennemsnittet.. Så mon ikke hun nyder tilværelsen haha

Haha en ekstra stor lejlighed hun har fået sig der Vi håber at hun alligevel vil ud, når den tid kommer 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2012

Camillos

lillemusen10 skriver:

Hold da op en fin mavse! Det går da den helt rigtige vej! Dejligt med så fin en gravid mavse

Tak .. ja det går den rigtige vej   for dig  

Og ja detligt med en babyhule... den bliver desværre våd hver gang jeg vasker op eller vasker hænder .. hehe Altså

Anmeld

12. juni 2012

Camillos

Miss Church skriver:

Haha en ekstra stor lejlighed hun har fået sig der Vi håber at hun alligevel vil ud, når den tid kommer 

Ja tak .. Ønsker virkelig ikke at gå over tid hehe .. min mor gik 3 uger over tid med mig .. .. Såe.. det kunne jo være lejeren vælger at blive lidt længere

Anmeld

12. juni 2012

Camillos

Mortil2tiloktober skriver:

Sikke en fiin mave , den vokser fint der ud af ..

Tak .. Jae det må man sige.. .. den må godt snart holde sig en lille Pause hehe ellers er jeg da bange for det går helt galt så kan jeg da ikke være nogen steder *G*

Anmeld

12. juni 2012

Camillos

Kay skriver:

du vokser jo stødt og roligt

ROLIGT  Haha ... 

Synes det går stærkt

Anmeld

12. juni 2012

Kay

Camillos skriver:

ROLIGT  Haha ... 

Synes det går stærkt

hihi bare vent

Anmeld

12. juni 2012

mortilnoahogmelina

Camillos skriver:

Tak .. Jae det må man sige.. .. den må godt snart holde sig en lille Pause hehe ellers er jeg da bange for det går helt galt så kan jeg da ikke være nogen steder *G*

Heeeh , den skal nok holde en pause men den bliver endnu større endnu forhåbentlig - Men kender følelsen trods jeg slet ikk avr særlig stor med vores dreng

Anmeld

12. juni 2012

Pige2009

Fin mave og sikke en forskel

Anmeld

12. juni 2012

Camillos

Kay skriver:

hihi bare vent

Har du forresten fået nye mavebilleder ind ?  

Anmeld

12. juni 2012

Camillos

Baagøe skriver:

Fin mave og sikke en forskel

Tusind tak .. og ja der sker noget nu.. det er dejligt at vide der er liv derinde..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.