Har jeg svigtet? :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juni 2012

Plysbjørnen

Anonym skriver:

Det så mig igen..
Ano som er så ked af at skulle hjem og skuffet over sin præstation til sine eksamner ..

Min ene forældre er kommet med tilbud her lige inden jeg skal til og hjemad med toget. Tilbudet hedder:
Vi vil gerne passe vores barnebarn til på fredag, så kan kan fukosere på denne her eksamen (den kommende eksamen er den der betyder allermest for mig), og jeg har tænkt mig at sige ja tak, men har en smule ondt i maven over det .. Føler jeg svigte mit barn?

.. også alligevel ikke.
Eller hvad? 

Bestem nej du svigter ikke dit barn... snare tvært imod, du giver ham en dejlig "ferie" hos bedstefar og bedstemor, mens du sikrer dig jeres fremtid...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2012

Anonym trådstarter

Tak for dejlige svar alle sammen!

Jeg sagde ja tak til svare er nu alene hjemme .. En smule tomt og ensomt, men sådan er det

Anmeld

12. juni 2012

Mettefpigen

Du svigter ikk dit barn.. Så skulle jeg svigte mit barn fordi jeg får han passet weekend hver måned... :-) tag du det roligt og fokuser på din eksamen, så får dit barn en masse opmærksomhed ved sine bedsteforældre :-)

Anmeld

12. juni 2012

Mettefpigen

Mettefpigen skriver:

Du svigter ikk dit barn.. Så skulle jeg svigte mit barn fordi jeg får han passet weekend hver måned... :-) tag du det roligt og fokuser på din eksamen, så får dit barn en masse opmærksomhed ved sine bedsteforældre :-)

Der skulle stå en weekend hver måned :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.