Har jeg svigtet? :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.241 visninger
13 svar
0 synes godt om
12. juni 2012

Anonym trådstarter

Det så mig igen..
Ano som er så ked af at skulle hjem og skuffet over sin præstation til sine eksamner ..

Min ene forældre er kommet med tilbud her lige inden jeg skal til og hjemad med toget. Tilbudet hedder:
Vi vil gerne passe vores barnebarn til på fredag, så kan kan fukosere på denne her eksamen (den kommende eksamen er den der betyder allermest for mig), og jeg har tænkt mig at sige ja tak, men har en smule ondt i maven over det .. Føler jeg svigte mit barn?

.. også alligevel ikke.
Eller hvad? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2012

Vidunderligeunger

jeg ville sige ja tak! Det er den ene gang og så klarer du måske eksamen rigtig godt?

Jeg får passet mine børn et par timer hver dag og aften så jeg kan koncentrere mig om mine eksaminer... 

Anmeld

12. juni 2012

Dittemor26

Det er ikke at svigte! Det er da bedre at du lige for et par dage til at fordybe dig, så du klarer din eksamen så godt som muligt. Når den så er overstået (og du har savnet guldklumperne rigtig meget) kan I jo gøre et eller andet rigtig hyggeligt sammen, hvor du har al opmærksomheden på ungerne!

Held og lykke

Anmeld

12. juni 2012

Kamulla

du svigter da ikke dit barn.. er sikker på dit barn vil hygge sig hos bedsterne.. nyd du bare du ahr den mulighed.. mine forældre tager ud og rejse imorgen.. dagen før min fødselsdag.. og kommer først hjem når jeg bliver student om 13 dage.. jeg har ingend er kan tage Noah heller ej til mine andre eksamener før da de skulle arbejde.. så NYD det og sig ja tak

Anmeld

12. juni 2012

Anonym trådstarter

Dittemor26 skriver:

Det er ikke at svigte! Det er da bedre at du lige for et par dage til at fordybe dig, så du klarer din eksamen så godt som muligt. Når den så er overstået (og du har savnet guldklumperne rigtig meget) kan I jo gøre et eller andet rigtig hyggeligt sammen, hvor du har al opmærksomheden på ungerne!

Held og lykke

Føles bare lidt som om man svigter .. 
Men kan godt selv se at jeg bliver nødt til at fokusere på eksamnerne i stedet, og ved jo at h*n har det godt hos bedsteforældrene.  

Anmeld

12. juni 2012

come2

Anonym skriver:

Det så mig igen..
Ano som er så ked af at skulle hjem og skuffet over sin præstation til sine eksamner ..

Min ene forældre er kommet med tilbud her lige inden jeg skal til og hjemad med toget. Tilbudet hedder:
Vi vil gerne passe vores barnebarn til på fredag, så kan kan fukosere på denne her eksamen (den kommende eksamen er den der betyder allermest for mig), og jeg har tænkt mig at sige ja tak, men har en smule ondt i maven over det .. Føler jeg svigte mit barn?

.. også alligevel ikke.
Eller hvad? 

Jge synes overhovedet ikke det er at svigte.

Dine eksamner med gode resultater = bedre jobmuligheder= forsørge dit barn = en meget betænksom mor der vil det bedste for sit barn

Anmeld

12. juni 2012

Dittemor26

Anonym skriver:

Føles bare lidt som om man svigter .. 
Men kan godt selv se at jeg bliver nødt til at fokusere på eksamnerne i stedet, og ved jo at h*n har det godt hos bedsteforældrene.  

Det er den "evige" dårlige samvittighed :-) Den kender vi alle!

Tag du bare din eksamen og lad bedstefoældrene forkæle h*m/nde lidt

Anmeld

12. juni 2012

tarkoflen

Anonym skriver:

Det så mig igen..

.. også alligevel ikke.
Eller hvad? 

Jeg sad og tænkte i den anden tråd, at jeg ville høre, om det var en mulighed, så NEJ du svigter ikke dit barn! H*n kommer til at hygge sig for alle pengene hos bedsteforældrene og du kan fokusere 100% og få det bedste ud af det!

Er sikker på at barnet kommer til at hygge sig mere hos bedsteforældrene end hos en presset mor, der hellere ville være et andet sted!

Så nyd at bedsteforældrene kommer med sådan et skønt tilbud og held og lykke med eksamen

Stort

Anmeld

12. juni 2012

KM78

Sådan et tilbud siger man ikke nej til! Du svigter ikke, bedre eksamensresultater er til gavn for jer begge i fremtiden.

Anmeld

12. juni 2012

prettybutterfly

Syntes BESTEMT IKKE du svigter dit barn PÅ NOGEN MÅDE!!!!! Sover selv ofte hos min mor en aften inden jeg skal til eksamen(fordi min datter ofte vågner mange gange om natten, og ved at sove ude får jeg så en god nattesøvn = bedre præstation til eksamen!) GØR DET!!!!!

fra Mona

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.