Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mussen2 skriver: Name it Cowboy kjole. Super sød og blødTicket to Heaven tynd jakke. hætte kan knappes afHello Kitty sølv kjole med tylBombiBitt brune bløde bukserBukser fra name itKøredragt fra Me too (lynlås helt til fødder)Me too sommerdragtHello Kitty blødt jogginsætDisney bambi bodySommersæt fra name it, med hat og buks grøn Sommersæt fra name it med hat og buks pinkSolhat med UV filter. super lækker! og justerbar, bruges fra 48 cm og nedefterVest i sølv med aftagelig hætte fra Name itSommerkjole lyseblå H&MName it buks med lilla kantName it buks med justerbar taljeSort kjole name itSmækbuks kjoleMe too Blomstret sommerdragtMe too dyb lilla fløjlskjole - rigtig lække. lidt tykker kvalitet til de lidt koldere sommerdageName it bluse med boldeName it bluse stribet lyserødVestPlisse kjoleKjole Name it lilla (har været brugt til julekjole)Name it trøje med striberMe too sommerdragtsommerbukser little onename it prikket blusename it blød buks i gråName it stribel bluseBlomstret sommersætName it stribet trøjeEj sikke lej kort ærmet bluseVasket i neutral og fra dyrefrit hjem
Name it Cowboy kjole. Super sød og blødTicket to Heaven tynd jakke. hætte kan knappes afHello Kitty sølv kjole med tylBombiBitt brune bløde bukserBukser fra name itKøredragt fra Me too (lynlås helt til fødder)Me too sommerdragtHello Kitty blødt jogginsætDisney bambi bodySommersæt fra name it, med hat og buks grøn Sommersæt fra name it med hat og buks pinkSolhat med UV filter. super lækker! og justerbar, bruges fra 48 cm og nedefterVest i sølv med aftagelig hætte fra Name itSommerkjole lyseblå H&MName it buks med lilla kantName it buks med justerbar taljeSort kjole name itSmækbuks kjoleMe too Blomstret sommerdragtMe too dyb lilla fløjlskjole - rigtig lække. lidt tykker kvalitet til de lidt koldere sommerdageName it bluse med boldeName it bluse stribet lyserødVestPlisse kjoleKjole Name it lilla (har været brugt til julekjole)Name it trøje med striberMe too sommerdragtsommerbukser little onename it prikket blusename it blød buks i gråName it stribel bluseBlomstret sommersætName it stribet trøjeEj sikke lej kort ærmet bluseVasket i neutral og fra dyrefrit hjem
Pris på Name it buks med lilla kant og Name it buks med justerbar talje
Lene32 skriver: Jeg er vild med den lilla festkjole Hvad koster den?
Jeg er vild med den lilla festkjole Hvad koster den?
Kay skriver: Pris på Name it buks med lilla kant og Name it buks med justerbar talje
Mussen2 skriver: 20 kr. Pr. buks plus porto
20 kr. Pr. buks plus porto
hvad siger du til 50 kr. i alt inc porto??
Kay skriver: hvad siger du til 50 kr. i alt inc porto??
Mussen2 skriver: Jeg vil tro porto bliver 21 kr. Så synes det bliver lige lidt nok. Det er begge et par fine bukser, så synes prisen er fair
Jeg vil tro porto bliver 21 kr. Så synes det bliver lige lidt nok. Det er begge et par fine bukser, så synes prisen er fair
har lige sendt dig en besked da jeg fandt lidt mere i dine andre tråde
Mussen2 skriver: 40 plus porto
40 plus porto
Lene32 skriver: Den køber jeg
Den køber jeg
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128