Det gør virkelig ondt ''navlen'',.!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juni 2012

frk andreasen

onlyme skriver:

Det tror jeg bliver svært for det kommer pludselig og står kun på i 30 sek eller sådan noget,.!
Døjede ikke med det i min forrige graviditet,. Så jeg har faktisk på et tidspunkt troet det måske var fordi der var noget galt med navlesnoren eller sådan noget ;D
Så er rigtig glad for dit svar

min ømhed ved navlen varede vist en uge  håber ik det kommer i den her graviditet osse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2012

onlyme

frk andreasen skriver:

min ømhed ved navlen varede vist en uge  håber ik det kommer i den her graviditet osse

for det ikke kommer,.
Er så dybt ubehageligt..!

Anmeld

12. juni 2012

frk andreasen

onlyme skriver:

for det ikke kommer,.
Er så dybt ubehageligt..!

ja nu kan jeg erinder hvor ubehagéligt det var av for h.....

osse

Anmeld

12. juni 2012

babymus77

Jeg har haft en piercing og lige der hvor den har siddet, kan det gøre max nas!!!! Det er nok når skindet gir sig:-)

Anmeld

12. juni 2012

Mor til matilde og gustav

jeg har samme problem og jeg har lige fået konstateret jeg har navlebrok, og det gør nas.. og føles som om min navle ind imellem er ved at poppe ud af min krop;-(

Anmeld

13. juni 2012

benzon

onlyme skriver:

Det gør vanvittigt ondt,.!
Kan bare slet ikke forstå det, da jeg ventede min søn sidste år var der bare ingenting overhovedet,.
Men denne gang har jeg haft ondt over alt,. Det eneste jeg mangler denne gang er vand i kroppen,.!

Så træls har godt en mdr tilbage,. Og har de sidst 14 dage bare håbet at nu idag nu kommer hun,.!
Selvom jeg jo helst vil hun bliver ''færdig'' derinde men åh, de smerter !

Jeg har det lige som dig . Jeg lider meget a halsbrand og har 5 uger tilbage i morgen og jeg håber os snart han kommer selv det er best han bliver derinde

Anmeld

13. juni 2012

onlyme

benzon skriver:

Jeg har det lige som dig . Jeg lider meget a halsbrand og har 5 uger tilbage i morgen og jeg håber os snart han kommer selv det er best han bliver derinde

Ja,. Er også fordi det er så spændende jo,.
Ja halsbrænd det er simpelthen det værete,. Hvis der ikke var så mange problemer med at være gravide, så ville jeg havde ment det var det smukkeste,.!

Anmeld

14. juni 2012

benzon

onlyme skriver:

Ja,. Er også fordi det er så spændende jo,.
Ja halsbrænd det er simpelthen det værete,. Hvis der ikke var så mange problemer med at være gravide, så ville jeg havde ment det var det smukkeste,.!

Det ville jeg give dig helt ret i

Anmeld

14. juni 2012

Mor til Ella

onlyme skriver:

Hej,.

Gennem de sidste dage har jeg pludselig fået forbandet ondt i og omkring navlen,.! Er når bebs ruller rundt,. Det gør SIMDSYGT ondt,. Nogle af jer der har prøvet det ?

Jeg havde MEGET ondt i navlen mere eller mindre hele tiden, man vænner sig til det.

Nogle gange hjalp det at masere rundt om, eller trykke navlen ind nogle gange

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.