Det gør virkelig ondt ''navlen'',.!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.243 visninger
18 svar
0 synes godt om
12. juni 2012

onlyme

Hej,.

Gennem de sidste dage har jeg pludselig fået forbandet ondt i og omkring navlen,.! Er når bebs ruller rundt,. Det gør SIMDSYGT ondt,. Nogle af jer der har prøvet det ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Tror du ik det evt ka være fordi navlen er begyndt at gi sig?? Altså når maven vokser? Min navle har i hvert fald forandret sig meget de sidste 4 uger. Ved nogen begynder den jo også at poppe ud snart! Vh stine

Anmeld

12. juni 2012

frk andreasen

onlyme skriver:

Hej,.

Gennem de sidste dage har jeg pludselig fået forbandet ondt i og omkring navlen,.! Er når bebs ruller rundt,. Det gør SIMDSYGT ondt,. Nogle af jer der har prøvet det ?

ja!! det kan jeg faktisk godt huske at jeg havde i min sidste graviditet, kan huske jeg skrev og spurgte herrinde osse men kan ikke huske hvad folk svarede men mener det var fordi han havde sparkede meget et sted at jeg havde fået et "blåt mærke indeni"

knus tanja 13+4

Anmeld

12. juni 2012

Darling<3

Det er meget normalt at blive øm ved navlen....

Navlen vokser jo også udaf i takt med at maven vokser, så det skal gøre lidt " ondt" til tider

Anmeld

12. juni 2012

onlyme

StineW79 skriver:

Tror du ik det evt ka være fordi navlen er begyndt at gi sig?? Altså når maven vokser? Min navle har i hvert fald forandret sig meget de sidste 4 uger. Ved nogen begynder den jo også at poppe ud snart! Vh stine

jeg er bare 35+4 så syntes det skulle være sent,.!

Anmeld

12. juni 2012

onlyme

frk andreasen skriver:

ja!! det kan jeg faktisk godt huske at jeg havde i min sidste graviditet, kan huske jeg skrev og spurgte herrinde osse men kan ikke huske hvad folk svarede men mener det var fordi han havde sparkede meget et sted at jeg havde fået et "blåt mærke indeni"

knus tanja 13+4

Ja det kan passe meget godt,. Er der hun har sparket mest :-)

Anmeld

12. juni 2012

frk andreasen

Ja det kan passe meget godt,. Er der hun har sparket mest :-)

prøv at lægge noget køligt på det gjorde jeg kan jeg huske

Anmeld

12. juni 2012

onlyme

frk andreasen skriver:

prøv at lægge noget køligt på det gjorde jeg kan jeg huske

Det tror jeg bliver svært for det kommer pludselig og står kun på i 30 sek eller sådan noget,.!
Døjede ikke med det i min forrige graviditet,. Så jeg har faktisk på et tidspunkt troet det måske var fordi der var noget galt med navlesnoren eller sådan noget ;D
Så er rigtig glad for dit svar

Anmeld

12. juni 2012

benzon

onlyme skriver:

Hej,.

Det har jeg prøvet og ja det gør meget ondt

Anmeld

12. juni 2012

onlyme

benzon skriver:

Det har jeg prøvet og ja det gør meget ondt

Det gør vanvittigt ondt,.!
Kan bare slet ikke forstå det, da jeg ventede min søn sidste år var der bare ingenting overhovedet,.
Men denne gang har jeg haft ondt over alt,. Det eneste jeg mangler denne gang er vand i kroppen,.!

Så træls har godt en mdr tilbage,. Og har de sidst 14 dage bare håbet at nu idag nu kommer hun,.!
Selvom jeg jo helst vil hun bliver ''færdig'' derinde men åh, de smerter !

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.