Julie R skriver:
Jeg er virkelig kommet itvivl om jeg skal læse til det..
Jeg tænker på, om det kan kører, når man skal arbejde i weekender og helligdage når man har små børn om man ikke bliver træt af det i længden? Fungere det får jer??
Det fungere super for os, men det er jo så også fordi jeg ik er alene... for der er jo vagter der ik altid passer ind i inst tiderne samt weekend / helligedages arb...
Jeg arbejder 30 timer og ugen... dvs jeg har en dag der hedder 7-13, 2-3 dage der hedder 7-15 og 1-2 fridage om ugen... og weekend vagt hver 3. weekend.
Denne uge har jeg haft fri mandag og i dag tirsdag... skal arbejde onsdag og torsdag og har så fri resten af ugen...
På mine fridage vælger jeg enten at ha pigerne helt hjemme eller aflevere dem sent og henter tidligt...
Men det betyder jo så også at pigerne blir afleveret lige når inst åbner 06.30 for jeg kan være på job omklædt kl 7... men så har de bare kortere dage eller flere fridage end de fleste, så det genere mig ik, og slet ik da de selv virker som om de trives med det, det var sgu værre hvis de var kede og ulykkelige hver dag ved det:-)
Så go for it, hvis det er det du brænder for, for det synes jeg det skal være, hvis du vælger at gå i gang, de ældre/syge du kommer til at arbejde med fortjener at det er det her du vil :-)
Kh Camilla, hvis store datter elsker at hente mor på arbejde, for så får man flødeboller af en af de gamle damer ;-)
Anmeld