pirsing????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juni 2012

sne190810

Eftersom den er i dét område,- så ja.

Men andre piercinger er jeg ikke så sikker på. Jeg havde 5 i ansigtet da jeg fødte, og blev på intet tidspunkt bedt om at tage dem ud.
Men det kan jeg se andre er blevet bedt om, det er måske lidt individuelt  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2012

Dinna88

rikkeregnbue skriver:

Du skal tage den ud - det er jeg 99% sikker på. Jeg skulle tage min næsepiercing og tungepiercing ud - så er ret sikker på at din også skal ud

Af hvilke årsager skulle du det? havde jeg min tungepiercing endnu, så ville jeg ikke tage den ud under eventuel fødsel, og de kunne da ikke tvinge mig, medmindre de kunne komme med et godt argument. Den ville vokse sammen på den tid jo 

I cirka et døgn havde jeg ikke min navlepiercing i for noget tid siden, og den var også begyndt at vokse sammen. Altså, jeg har da ikke i sinde at kyle alle mine piercings i sandet for det - medmindre der faktisk er noget vigtigt på spil? Men jeg kan ikke se hvad det skulle være?

Anmeld

12. juni 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Dinna88 skriver:

Af hvilke årsager skulle du det? havde jeg min tungepiercing endnu, så ville jeg ikke tage den ud under eventuel fødsel, og de kunne da ikke tvinge mig, medmindre de kunne komme med et godt argument. Den ville vokse sammen på den tid jo 

I cirka et døgn havde jeg ikke min navlepiercing i for noget tid siden, og den var også begyndt at vokse sammen. Altså, jeg har da ikke i sinde at kyle alle mine piercings i sandet for det - medmindre der faktisk er noget vigtigt på spil? Men jeg kan ikke se hvad det skulle være?

Du skal tage den ud, for man kan ikke vide på forhånd om noget går galt og du skal i fuld narkose. Og så må du ikke have den i.

Og jeg er også rigtig ærgelig over det, for jeg kunne nemlig ikke få den i igen.

Anmeld

12. juni 2012

Dinna88

rikkeregnbue skriver:

Du skal tage den ud, for man kan ikke vide på forhånd om noget går galt og du skal i fuld narkose. Og så må du ikke have den i.

Og jeg er også rigtig ærgelig over det, for jeg kunne nemlig ikke få den i igen.

Nååå. Arh, så kan jeg sagtens nå at pille dem ud. Det tager mig en brøkdel af en sekund, nærmest  

Anmeld

12. juni 2012

MelikkazMoar

jeg har piercing direkte igennem klitten.. og de bad mig pille den ud inden fødslen.. (dog gjorde jeg det ikke) men de sagde at det er forhåndsregler og sådan at de skal pilles ud, der skete ikke noget ved at min blev siddende..

Anmeld

12. juni 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Dinna88 skriver:

Nååå. Arh, så kan jeg sagtens nå at pille dem ud. Det tager mig en brøkdel af en sekund, nærmest  

Det kan godt være, men du bliver bedt om at tage dem ud på forhånd. I hvert fald på Sønderborg Sygehus

Og jeg var nu også meget hurtig til at pille den ud, hvis det endelig skulle være.

Anmeld

12. juni 2012

Dinna88

rikkeregnbue skriver:

Det kan godt være, men du bliver bedt om at tage dem ud på forhånd. I hvert fald på Sønderborg Sygehus

Og jeg var nu også meget hurtig til at pille den ud, hvis det endelig skulle være.

Det gør man ikke (altid) i Randers, så det er jo fint

Anmeld

12. juni 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Dinna88 skriver:

Det gør man ikke (altid) i Randers, så det er jo fint

Ja  Jeg ville ønske man ikke blev bedt om det her!

Anmeld

12. juni 2012

Dinna88

rikkeregnbue skriver:

Ja  Jeg ville ønske man ikke blev bedt om det her!

Det forstår jeg virkelig godt - lad og sige at man er indlagt fra start af, grundet særlige forhold, og man ender med at være der et par døgn - så ville både tunge, navle, tragus og sandsynligvis også læbe være vokset sammen her 

Anmeld

12. juni 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Dinna88 skriver:

Det forstår jeg virkelig godt - lad og sige at man er indlagt fra start af, grundet særlige forhold, og man ender med at være der et par døgn - så ville både tunge, navle, tragus og sandsynligvis også læbe være vokset sammen her 

Jeg var indlagt fra mandag til fredag. Blev først bedt om at tage den ud tirsdag, hvor jeg fødte onsdag.

Da jeg så måtte tage den i igen - kunne jeg ikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.