pirsing????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.711 visninger
20 svar
0 synes godt om
11. juni 2012

Anonym trådstarter

jeg har en isebella pirsing tror jeg det kalles. nogle der ved om man behøver at tag den ud når jeg skal føde?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2012

Aabye

Ja den skal du tage ud..

Anmeld

11. juni 2012

Anonym trådstarter

Line - med Bobben skriver:

Ja den skal du tage ud..

også når den sider helt der oppe dn sider jo ik så tæt på hvor banet kommer ud 

Anmeld

11. juni 2012

morbibi

Anonym skriver:

jeg har en isebella pirsing tror jeg det kalles. nogle der ved om man behøver at tag den ud når jeg skal føde?

Mener jeg helt bestemt er bedst. Nu er jeg desværre ikke så god til at forklare, men skulle du briste/flække, så er det bedst, at den er ude, for at det ikke bliver værre end som så

Anmeld

11. juni 2012

Aabye

Den skal stadig ud..  
Det var hvad jeg fik at vide for jeg spurgte jordemoderen om det da jeg var til første jordemoder konsultation..

Anmeld

11. juni 2012

Anonym trådstarter

Line - med Bobben skriver:

Den skal stadig ud..  
Det var hvad jeg fik at vide for jeg spurgte jordemoderen om det da jeg var til første jordemoder konsultation..

ok øv  kunne du få den i igen eller prøved du ik har kun haft min i 1,1/2 år så ved ik om den gror hurtig til

Anmeld

11. juni 2012

Anonym trådstarter

morbibi skriver:

Mener jeg helt bestemt er bedst. Nu er jeg desværre ikke så god til at forklare, men skulle du briste/flække, så er det bedst, at den er ude, for at det ikke bliver værre end som så

oki s det noget øv s . tak for svaret 

Anmeld

11. juni 2012

Aabye

Anonym skriver:

ok øv  kunne du få den i igen eller prøved du ik har kun haft min i 1,1/2 år så ved ik om den gror hurtig til

Jeg tog aldrig min i igen efter.. Glemte simpelthen alt om det.. Har ingen af mine piercinger mere.. Jeg havde i læben, i tungen, i navlen og en isabella..

Den i læben og den i tungen røg da jeg var i narkose flere gange på 2 mdr, og jeg var nærmest ikke ved bevidsthed i 2 mdr så de kom aldrig i igen da hullerne var helet.. Den i navlen røg da maven begyndte at vokse første gang.. 
Ja og Isabellaen røg inden jeg fødte og er så aldrig kommet i igen

Hullet burde ikke hele så hurtigt at du ikke kan få den i igen efter fødslen.. men tror ærlig talt det er det sidste du tænker på efter du har født  

Anmeld

12. juni 2012

Tanjadamgaard

Anonym skriver:

Jeg vil også tage den ud også må du sætte den i igen efter du har født. Tror ikke den gror hurtigt sammen igen, når du har haft den i 1½ år 

Anmeld

12. juni 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Du skal tage den ud - det er jeg 99% sikker på. Jeg skulle tage min næsepiercing og tungepiercing ud - så er ret sikker på at din også skal ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.