Junior pernodil

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juni 2012

Anonym trådstarter

StineW79 skriver:

Altså du tænker at et barn på feks 16 kg, må få 8 ml børne panodil?? Det er det der stå i pakken, om det så er ok at gi barnet det fordi barnet er syg?? 

Hvor gammel er barnet?? Vh stine

Syg = ondt i halsen og snottet .. Nej tænker en omgang pernodil inden barnet ska sove i den periode barnet har obdt i halsen Og snottet forbarnet ikk vågner 6gange om natten men kan få lov at sove igennem som når barnet er rask ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2012

Anonym trådstarter

Humanincubator skriver:

Klart...Det vil give barnet en bedre nat og dermed en bedre dag imorgen.

Super .. Gør det kun i bedste mening..

Anmeld

11. juni 2012

Anonym trådstarter

Månsson skriver:

Det er jo da absolut ikke sundt og proppe piller i et barn så med mindre den er helt gal så ville jeg ikke gøre det

Oki det iorden 

Anmeld

11. juni 2012

LR85

Anonym skriver:

Nej det var heller ikke sådan ment! Barnet har ondt i halsen og snottet og vågner 6gange om natten pga halsen og snotten .. 

Nej, ville absolut ikke give det for forkølelse. 

Det kan sagtens skade leveren på længere sigt. 

Kun nødsituationer

Anmeld

11. juni 2012

LR85

Ps. Panodil hjælper IKKE på snot og forkølelse. 

Anmeld

11. juni 2012

Dorthe1986

Jeg har kun givet Emil panodil, når han har haft feber og aldrig om dagen... kun til om natten, for at han kunne få sovet ud. Han kan nemlig ikke sove når han har feber...

Men er lidt i tvivl om jeg ville gøre det i dit tilfælde.... nok ikke mere end et par aftener i træk...

Anmeld

11. juni 2012

morethanperfect

Anonym skriver:

Nej det var heller ikke sådan ment! Barnet har ondt i halsen og snottet og vågner 6gange om natten pga halsen og snotten .. 

Panodil virker ikke på snot og forkølelse ..

Hvis barnet er snottet , så løft hovedgærdet lidt

Det ville jeg ikke gi panodil for .. Hvis du gør det , er virker det kun som sovemiddel , og det er jo ikke vildt sundt i længden

Anmeld

11. juni 2012

morethanperfect

LR85 skriver:

Ps. Panodil hjælper IKKE på snot og forkølelse. 

Har jeg også lige skrevet

Anmeld

11. juni 2012

twinny

Her havde vores ene søn snottet og meget forkølet. Af den grund hostede han vildt meget og fik ondt i halsen.

Dog var vi til lægen, som kiggede ham ned i halsen og sagde hans hals var irriteret og rød. Og vi kunne godt give panodil for at tage irritationen i halsen om aften.

Vi gjorde det en enkelt aften, sønnen sov meget bedre. og var meget mere frisk dagen efter...

Anmeld

11. juni 2012

Laulund87

Ej man skal slet ik gi panodil for at få sit barn til at sove 

Hvis det er fordi barnet er syg og det vil hjælpe til lidt bedre nattesøvn og ro, så jo. Så det er jo ikke "bare" for at få barnet til at sove.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.