Hvor tackler i Svineinfluenzaen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. april 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
charlottekri skriver:

det kan ikke smitte gennem kød, da det er en virus, så smitter det via luften, så du kan roligt spise svinekød

Fandt jeg også lige ud af, da jeg så genudsendelsen af Go' morgen Danmark
hæhæ...jeg tror det er godt jeg skal aflevere den eksameni morgen så jeg ka få noget søv og hjernen fungerer igen!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2009

Fiona78

Jeg passer selv grise og vores dyr har da influenza næsten hver vinter hvis der er meget fugtigt i vejret og det er vi aldrig blevet syge af men det er korrekt at det kan smitte mennesker da mennesker og grise ligner hinanden rigtig meget genetisk..Ved ikke om nogen af jer har hørt at man som menneske rent faktisk kan leve med et svine hjerte i en kort periode mens man venter på et nyt menneske hjerte???
Det er ikke noget man gør endnu af etiske grunde men det kan lade sig gøre...

Anmeld

28. april 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Fiona78 skriver:

Ved ikke om nogen af jer har hørt at man som menneske rent faktisk kan leve med et svine hjerte i en kort periode mens man venter på et nyt menneske hjerte???
Det er ikke noget man gør endnu af etiske grunde men det kan lade sig gøre...

Det har jeg hørt om!! synes det er pisse smart, men ærgeligt man ikke benytter sig af det for at redde menneskeliv!!

Anmeld

28. april 2009

Fiona78

Caroline86 skriver:

Det har jeg hørt om!! synes det er pisse smart, men ærgeligt man ikke benytter sig af det for at redde menneskeliv!!

Synes jeg bestemt også især når danskere er så sløve til at tage stilling til organdonation

Anmeld

28. april 2009

1977

Profilbillede for 1977
Zafir skriver:

Næææææ... overhovedet ikke... Så længe det ikke er en eller anden sindsygt vanvittig sygdom som i 28 dage senere, så er jeg faktisk fuldstændig kold...

Jeg tænker først over influenza epidemi når halvdelen af danmark (sikkert incl mig selv) ligger med den

Syns det er lidt hysterrisk!!!

Fed film

Jeg tænker ikke over det. Ellers kan vi jo gå og tænke/være bange for så mange ting.

Anmeld

28. april 2009

Jordbærpigen

Tænker ikke så meget over det. Hvis man skulle gå og tænke på alle de ting som muligvis kunne blive en trussel, kunne man jo ikke lave andet.

Vil først tænke over det, når og hvis det bliver aktuelt for os.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.