Hvor tackler i Svineinfluenzaen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

704 visninger
15 svar
0 synes godt om
28. april 2009

Mira0911

Er i bekymret for den?

Jeg vil da sige jeg er da bekymret... De siger jo den ikke er nået her til DK endnu...
Der skulle stå hvordan i overskriften...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Jeg prøver ikke at tænke så meget over det, men jeg kunne da mærke i går at jeg strakt undgik alle de ting der sagde "svin" på menukortet - Daniel havde nemlig inviteret mig på fin restaurant i går

Anmeld

28. april 2009

charlottekri

jeg er ikke bekymret, og jeg arbejder endda med grise man bør ikke tage sorgerne på forskud!!! ellers ville man da gå helt i skvuddermudder oveni... så tag du det bare roligt

Anmeld

28. april 2009

Mamman

Profilbillede for Mamman
Jeg håber bare at sommerferien til Mallorca bliver billigere pga. svine influenzaen (den skal nemlig bestilles sidst på ugen). Ellers tænker jeg ikke så meget over det.

Anmeld

28. april 2009

Guldet

Tænker slet ikke over det.

Anmeld

28. april 2009

Honningblomst

Overhoved ikke bekymret...det er så få mennesker der er smittet og det bliver blæst helt vildt op...hvis man skulle bekymre sig om alle farer, så kunne vi jo ikke lave andet.
Nej, jeg nyder solen og bekymrer mig ikke om noget jeg ikke kan gøre noget ved...kan huske da det var sars,,
Knus..

Anmeld

28. april 2009

Cris

Der kommer, ligesom fugleinfluenza, for mennesker rejser meget. Og man kan ikke andet end håbe, at man ikke bliver ramt, ligesom med alle andre farlige sygdom, der findes ude i verden...

Anmeld

28. april 2009

Diana...

Jeg har slet ikke hørt om det før i skrev det her inde så nej det tænker jeg sgu ikke over.

Knus Diana som glemmer at tænde fjernsynet og læse aviser osv fordi vi hygge med lille Lucas og hunden

Anmeld

28. april 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Næææææ... overhovedet ikke... Så længe det ikke er en eller anden sindsygt vanvittig sygdom som i 28 dage senere, så er jeg faktisk fuldstændig kold...

Jeg tænker først over influenza epidemi når halvdelen af danmark (sikkert incl mig selv) ligger med den

Syns det er lidt hysterrisk!!!

Anmeld

28. april 2009

charlottekri

Caroline86 skriver:

Jeg prøver ikke at tænke så meget over det, men jeg kunne da mærke i går at jeg strakt undgik alle de ting der sagde "svin" på menukortet - Daniel havde nemlig inviteret mig på fin restaurant i går

det kan ikke smitte gennem kød, da det er en virus, så smitter det via luften, så du kan roligt spise svinekød

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.