trille barnevogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juni 2012

Mom2

Gittemor09 skriver:

er det rigtig?? det sagde de også i butikken om min scandia... men fik det aldrig gjort, og ikke en eneste rustplet...

Vedligeholdelse:

Da stellet er lavet i stål og ikke er fuldgalvaniseret, kræver det noget vedligeholdelse for at det ikke skal ældnes og ruste for hurtigt. F.eks. anbefaler at vi, at man vasker stellet af en gang i mellem med f.eks. autoshampoo i vintermånederne med sne og sjap og tørrer det af med en klud bagefter. Stellet bør også lige tørres af hvis man har været ude i meget regnvejr. Man bør smøre alle bevægelige dele med syrefri olie efter behov, f.eks. WD40. Husk at tage hjulene af en gang imellem og smør dem
med noget fedt. Husk at hjulene skal tages af og smøres med noget fedt inden man anvender barnevognen første gang.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2012

morethanperfect

Gittemor09 skriver:

tak for svar...

mon ikke trille mærket så generelt er godt  

Tjo det vil jeg jo mene .. Min veninde har også en som hun er rigtig glad for

Anmeld

11. juni 2012

Gittemor09

4xGreve skriver:

Hehe er sikker på din and ikke kan stå for dine hunde øjne og overtalelse

hehe nej, det plejer han ikke at kunne stå for....

jeg skal bare smile lidt ekstra til ham... og spørge nok gange til han bliver træt af at høre på mig

Anmeld

11. juni 2012

4xGreve

Gittemor09 skriver:

hehe nej, det plejer han ikke at kunne stå for....

jeg skal bare smile lidt ekstra til ham... og spørge nok gange til han bliver træt af at høre på mig

Præcis.. Ca det samme herhjemme 

Anmeld

11. juni 2012

Gittemor09

Christina9870 skriver:

Vedligeholdelse:

Da stellet er lavet i stål og ikke er fuldgalvaniseret, kræver det noget vedligeholdelse for at det ikke skal ældnes og ruste for hurtigt. F.eks. anbefaler at vi, at man vasker stellet af en gang i mellem med f.eks. autoshampoo i vintermånederne med sne og sjap og tørrer det af med en klud bagefter. Stellet bør også lige tørres af hvis man har været ude i meget regnvejr. Man bør smøre alle bevægelige dele med syrefri olie efter behov, f.eks. WD40. Husk at tage hjulene af en gang imellem og smør dem
med noget fedt. Husk at hjulene skal tages af og smøres med noget fedt inden man anvender barnevognen første gang.

nååårh på den måde mener du...

jamen alt det har jeg gjort med min scandia.... fordi den også skulle stå inde, og ville ikke have en snebarnevogn ind

Anmeld

11. juni 2012

Gittemor09

morethanperfect skriver:

Tjo det vil jeg jo mene .. Min veninde har også en som hun er rigtig glad for

det er ihvertfald værd at prøve

Anmeld

11. juni 2012

Gittemor09

4xGreve skriver:

Præcis.. Ca det samme herhjemme 

hehe vi kvinder er snu... de skal bare ikke finde ud af det

Anmeld

11. juni 2012

Mom2

Gittemor09 skriver:

nååårh på den måde mener du...

jamen alt det har jeg gjort med min scandia.... fordi den også skulle stå inde, og ville ikke have en snebarnevogn ind

Hvis man er til at vedligeholde/gider vedligholde en hel del så tror jeg også man får en rigtig fin barnevogn for pengene..

Jeg gider ikke selv, og har derfor valgt at få en med et stel som ikke kræver så meget..

Anmeld

11. juni 2012

4xGreve

Gittemor09 skriver:

hehe vi kvinder er snu... de skal bare ikke finde ud af det

Hehe nej det måde endelig ikke... Eller langsom nævne en ide for dem også få dem til at tro det var deres egen ide hehe

Anmeld

11. juni 2012

adams

Min kone og jeg har brugt lang tid på at lede efter en barnevogn. Nu har vi tvillinger, men har også kigget efter Trille. Vi synes den var alt for klodset! Til sidst købte vi en Hauck model- den er vi fantastisk glad for- jeg kunne ikke lide finde ligenøjagtig den vi købte, men fandt shoppen, hvor vi købte den:

http://babyjungle.dk/?s=produkterinfo&ID=662

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.