trille barnevogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juni 2012

TeamRocket

Vi eeeelsker vores trille- mener den hedder dream gigant eller gigant ? Åhh det er 4 år siden vi købte den og den står stærkt endnu. Så ti tomler op herfra for vores børn har bestemt ikke været søde ved den og vi har også handlet med den.. Den holder, og er hverken falmet eller hænger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2012

Gittemor09

Babymor2010 skriver:

Jeg har desværre ikke selv erfaring med den, men med Trille-mærket, da jeg har storebroderen til den (Trille Gigant). Jeg valgte kun Giganten, fordi jeg havde hørt meget dårligt om Fixen. 

Der var faktisk en tråd tidligere i dag med en Trille-Fix 

Men ville lige fortælle at vi ingen problemer har oplevet med den anden - den ser ud som ny og er fra okt. 10 

tak for dit svar

har faktisk skrevet sammen med hende fra den anden tråd... pudsigt med to tråde om det samme

Anmeld

11. juni 2012

Gittemor09

morethanperfect skriver:

Jeg har ikke den her , men trille gigant og den er vi super glade for

tak for svar...

mon ikke trille mærket så generelt er godt  

Anmeld

11. juni 2012

Gittemor09

Frøken J. skriver:

Nu er det godt nok en gigant vi har, men stadig en trille. Vi er SÅ glade for den! Den holder perfekt, og vi har ellers ikke behandlet den specielt pænt Fx bliver den kørt op og ned af trapperne til 2. sal, fordi jeg er for doven til at skille den ad og gå flere gange. Så intet ondt ord her!

ihhh hvor dejligt med så mange erfaringer...

mon ikke jeg skulle gå igang med hundeøjnene overfor kæresten

Anmeld

11. juni 2012

Gittemor09

Christina9870 skriver:

Stellet skal plejes godt da det ellers ruster

er det rigtig?? det sagde de også i butikken om min scandia... men fik det aldrig gjort, og ikke en eneste rustplet...

Anmeld

11. juni 2012

Bb3031

Gittemor09 skriver:

nogen der har erfaringer med sådan en??

både gode og dårlige...

har lige kigget på en barnevognspakke i ønskebørn, og synes det var rigtig billigt... men det skal jo heller ikke være for billigt...

http://www.onskeborn.dk/oenskeboern/tilbud/trille-startpakke/c-23/c-79/p-4190

vedhæfter lige et link

Vi har en trille alu fix, som i dag er 2 år gammel og den står stadig pæn og flot, næsten som ny. Vi har været glade for vores og er det stadig  Har på intet tidspunkt haft nogen form for problem med den. 

Det gælder jo med alt, at hvis man passer på det, så holder det sig stadig velfungerende og flot 

Så kun  herfra 

Anmeld

11. juni 2012

4xGreve

Gittemor09 skriver:

nogen der har erfaringer med sådan en??

både gode og dårlige...

har lige kigget på en barnevognspakke i ønskebørn, og synes det var rigtig billigt... men det skal jo heller ikke være for billigt...

http://www.onskeborn.dk/oenskeboern/tilbud/trille-startpakke/c-23/c-79/p-4190

vedhæfter lige et link

Vi havde en Trille til Daniella på nu 4 vi stoppet med at bruge den for ca. 1 1/2 - 2 år siden og derefter overtog min søster den til hendes pige og både min søster, hende mand, min mand og jeg selv har været meget glade for den! Og den er stadig rigtig flot at se på her efter fire år med brug hver dag!

Anmeld

11. juni 2012

Gittemor09

Peiner skriver:

Vi har en trille alu fix, som i dag er 2 år gammel og den står stadig pæn og flot, næsten som ny. Vi har været glade for vores og er det stadig  Har på intet tidspunkt haft nogen form for problem med den. 

Det gælder jo med alt, at hvis man passer på det, så holder det sig stadig velfungerende og flot 

Så kun  herfra 

dejligt at høre... jeg synes bare den ser helt vildt lækker ud...

min er blevet brugt meget til at sove til middag i af min datter... hvilken hun stadig gør selvom hun bliver 3 til september...

så ville jo gerne have en anden til lillebror/lillesøster da jeg jo ikke ved om min datter stadig sover til middag på det tidspunkt (oktober)...

men manden mener vi kan genbruge....

så skal vidst igang med hundeøjnene....

Anmeld

11. juni 2012

Gittemor09

4xGreve skriver:

Vi havde en Trille til Daniella på nu 4 vi stoppet med at bruge den for ca. 1 1/2 - 2 år siden og derefter overtog min søster den til hendes pige og både min søster, hende mand, min mand og jeg selv har været meget glade for den! Og den er stadig rigtig flot at se på her efter fire år med brug hver dag!

amen det er jo bare skønt at høre...

så er det da bare den jeg skal have fat i.... med lidt overtalelse af mande

Anmeld

11. juni 2012

4xGreve

Gittemor09 skriver:

amen det er jo bare skønt at høre...

så er det da bare den jeg skal have fat i.... med lidt overtalelse af mande

Hehe er sikker på din and ikke kan stå for dine hunde øjne og overtalelse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.