Søger billigt/gratis pigetøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
12. juni 2012

BabyMama2

onlyme skriver:

Jeg har en hel flyttekasse,.!
Kan du få billigt hvis det er,.
Er også her på baby, evt se mine salgfsindlæg

Der var godt nok meget tøj Men hvis jeg skulle købe det vil det nok ikke være alt sammen Vil lige overveje det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2012

Albsil

VanessaAndersen skriver:

Der var godt nok meget tøj Men hvis jeg skulle købe det vil det nok ikke være alt sammen Vil lige overveje det

Jeg har også noget billigt under mine annoncer. Meget er nyt ned mærke

Anmeld

12. juni 2012

BabyMama2

Albsil skriver:

Jeg har også noget billigt under mine annoncer. Meget er nyt ned mærke

Ok, kigger lige  

Anmeld

12. juni 2012

Pigent

VanessaAndersen skriver:

Hej piger, jeg søger noget pigetøj til en nyfødt. ca str. 56 Jeg har kun bodyer og mangler stadig en masse tøj, men vil ikke betale så meget for det i butikkerne hvis jeg kan få noget til en billig pris herinde. Jeg får heller ingen form for indtægt endnu, ikke før jeg har født, så jeg prøver at få/finde så meget gratis jeg kan.  Så hvis der er nogen der vil hjælpe med noget tøj og måske legetøj ville jeg blive rigtig glad  

Kig under pigetøj her baby.dk 

https://www.baby.dk/debat/200pi1/toej--piger/emner.aspx

Ellers tag ud og kig i butikkerne du kan sagtens finde noget på tilbud der er billigt eller kig på nettet. 

Anmeld

12. juni 2012

BabyMama2

Tak for hjælpen allesammen Jeg er lige blevet tilbudt 2 sække med pigetøj gratis, så nu har vi det på plads Jeg kan ikke finde ud af at låse emnet? hm..

Anmeld

12. juni 2012

Moderator

Profilbillede for Moderator

Du skal blot trykke "skriv svar". Over tekstfeltet er der en lille boks hvor der står"Lås annoncen - hvis du har solgt din vare." den vinger du af og laver en besvarelse i tekstfeltet 

Anmeld

12. juni 2012

onlyme

VanessaAndersen skriver:

Det er bare helt iorden,.!
Hvis du bliver interesseret får du det meget meget billigt, da jeg også rigtig gerne vil af med det, og jeg har termin om 1 mdr, og hvis jeg kunne komme af med det enden da, vil det kun glæde mig 'Ø:

Anmeld

12. juni 2012

BabyMama2

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.