Søger billigt/gratis pigetøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.463 visninger
17 svar
0 synes godt om
11. juni 2012

BabyMama2

Hej piger, jeg søger noget pigetøj til en nyfødt. ca str. 56 Jeg har kun bodyer og mangler stadig en masse tøj, men vil ikke betale så meget for det i butikkerne hvis jeg kan få noget til en billig pris herinde. Jeg får heller ingen form for indtægt endnu, ikke før jeg har født, så jeg prøver at få/finde så meget gratis jeg kan.  Så hvis der er nogen der vil hjælpe med noget tøj og måske legetøj ville jeg blive rigtig glad  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
VanessaAndersen skriver:

Hej piger, jeg søger noget pigetøj til en nyfødt. ca str. 56 Jeg har kun bodyer og mangler stadig en masse tøj, men vil ikke betale så meget for det i butikkerne hvis jeg kan få noget til en billig pris herinde. Jeg får heller ingen form for indtægt endnu, ikke før jeg har født, så jeg prøver at få/finde så meget gratis jeg kan.  Så hvis der er nogen der vil hjælpe med noget tøj og måske legetøj ville jeg blive rigtig glad  

prøv at kigge forbi mødrehjælpens butikker. Det koster ikke særlig meget at købe tøj hos dem.

Anmeld

11. juni 2012

BabyMama2

mor:) skriver:

prøv at kigge forbi mødrehjælpens butikker. Det koster ikke særlig meget at købe tøj hos dem.

Ok. Tænkte bare at der er mange der sælger tøj herinde så ville lige give det en chance

Anmeld

11. juni 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
VanessaAndersen skriver:

Ok. Tænkte bare at der er mange der sælger tøj herinde så ville lige give det en chance

Det kan da også være der er nogle der har noget herinde. Jeg har ikke noget til salg, så ville lige give mit råd videre

Anmeld

11. juni 2012

Malli

Jeg har lidt annoncer under min profil

Anmeld

11. juni 2012

BabyMama2

mor:) skriver:

Det kan da også være der er nogle der har noget herinde. Jeg har ikke noget til salg, så ville lige give mit råd videre

Jamen mange tak for hjælpen

Anmeld

11. juni 2012

BabyMama2

Malli skriver:

Jeg har lidt annoncer under min profil

Ok, vil lige tjekke det ud så

Anmeld

12. juni 2012

amalfine

VanessaAndersen skriver:

Jeg har lidt forskelligt til billige penge til salg. Det er dog primært i str. 62, men de små vokser jo også hurtigt, så inden længe er det jo den str. du har brug for;-) (Nattøj: kun venstre side er str. 62 og nr 4 og 5 er solgt)
Hvis der er noget du kunne være interesseret i, siger du til, så finder vi ud af en pris
Vh Pernille

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

12. juni 2012

onlyme

VanessaAndersen skriver:

Jeg har en hel flyttekasse,.!
Kan du få billigt hvis det er,.
Er også her på baby, evt se mine salgfsindlæg

Anmeld

12. juni 2012

BabyMama2

amalfine skriver:

Jeg har lidt forskelligt til billige penge til salg. Det er dog primært i str. 62, men de små vokser jo også hurtigt, så inden længe er det jo den str. du har brug for;-) (Nattøj: kun venstre side er str. 62 og nr 4 og 5 er solgt)
Hvis der er noget du kunne være interesseret i, siger du til, så finder vi ud af en pris
Vh Pernille

Okay tusind tak Vil kigge på det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.