Kan man dette ? flæskesteg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juni 2012

pemiro

Herhjemme kommer det i mikroovnen i et par minutter dagen efter, og det er altså også lækkert nok...
Vi fik det her i forgårs med rødkål, brun sovs, kartofler OG brune kartofler... Årrrhhhh

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2012

Muffin_girl

pemiro skriver:

Herhjemme kommer det i mikroovnen i et par minutter dagen efter, og det er altså også lækkert nok...
Vi fik det her i forgårs med rødkål, brun sovs, kartofler OG brune kartofler... Årrrhhhh

Ja sådan en har jeg desværre ikke  

Men nu prøver jeg i ovnen.. Ja det er nemlig bare godt  

Anmeld

11. juni 2012

L&V

AalborgPigen skriver:

Kan man genopvarme flæskesteg.. Uden at lave det til biksemad.. Jeg overvejer lidt at putte det i et ildfast fat, skære sværene af.. Og så putte en smule vand i bunden af fadet..Og så bare lyn opvarme det.. Og så bagefter grille sværene igen .. 

Tror i man kan det ? 

Det kan man godt men syntes ikke det er et hit, det bliver hurtigt tørt og sværne er kun gode på dagen.. Men i ovnen på mindst mulig varme så den ikke bliver alt for tør

Anmeld

11. juni 2012

Muffin_girl

Månsson skriver:

Det kan man godt men syntes ikke det er et hit, det bliver hurtigt tørt og sværne er kun gode på dagen.. Men i ovnen på mindst mulig varme så den ikke bliver alt for tør

Jeg har sat den på 100 grader  

Anmeld

11. juni 2012

L&V

AalborgPigen skriver:

Jeg har sat den på 100 grader  

Anmeld

11. juni 2012

pemiro

AalborgPigen skriver:

Ja sådan en har jeg desværre ikke  

Men nu prøver jeg i ovnen.. Ja det er nemlig bare godt  

Ja så bliver det lidt svært
Go fornøjelse

Anmeld

11. juni 2012

ønskebørn74

AalborgPigen skriver:

Kan man genopvarme flæskesteg.. Uden at lave det til biksemad.. Jeg overvejer lidt at putte det i et ildfast fat, skære sværene af.. Og så putte en smule vand i bunden af fadet..Og så bare lyn opvarme det.. Og så bagefter grille sværene igen .. 

Tror i man kan det ? 

jeg plejer at smide sværet i ovnen og skære kødet ud på tallærkenen til hver person og give den en tur i mikroen.. men i meget kort tid..

Anmeld

11. juni 2012

Maja_4000

Man har sgu da ikke rester af svær ! Dem spiser (æder) vi den første dag
Hvis der så er rester af kødet bliver det varmet i skiver i mikroovnen

Anmeld

11. juni 2012

Muffin_girl

ønskebarn74 skriver:

jeg plejer at smide sværet i ovnen og skære kødet ud på tallærkenen til hver person og give den en tur i mikroen.. men i meget kort tid..

Jeg har ikke en mikro.. Men jeg smed det ind på 100 grader, skar sværet af inden.. Og gav sværet en hurtigt tur på 200 grader.. 

Og det blev perfekt !!! HAPS  

Anmeld

11. juni 2012

Muffin_girl

Maja_4000 skriver:

Man har sgu da ikke rester af svær ! Dem spiser (æder) vi den første dag
Hvis der så er rester af kødet bliver det varmet i skiver i mikroovnen

Hehhe vi havde over en halv steg tilbage Jeg plejer også at spise alle sværene .. Men dette var dog for meget ...  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.