Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
pemiro skriver: Herhjemme kommer det i mikroovnen i et par minutter dagen efter, og det er altså også lækkert nok...Vi fik det her i forgårs med rødkål, brun sovs, kartofler OG brune kartofler... Årrrhhhh
Herhjemme kommer det i mikroovnen i et par minutter dagen efter, og det er altså også lækkert nok...Vi fik det her i forgårs med rødkål, brun sovs, kartofler OG brune kartofler... Årrrhhhh
Ja sådan en har jeg desværre ikke
Men nu prøver jeg i ovnen.. Ja det er nemlig bare godt
AalborgPigen skriver: Kan man genopvarme flæskesteg.. Uden at lave det til biksemad.. Jeg overvejer lidt at putte det i et ildfast fat, skære sværene af.. Og så putte en smule vand i bunden af fadet..Og så bare lyn opvarme det.. Og så bagefter grille sværene igen .. Tror i man kan det ?
Kan man genopvarme flæskesteg.. Uden at lave det til biksemad.. Jeg overvejer lidt at putte det i et ildfast fat, skære sværene af.. Og så putte en smule vand i bunden af fadet..Og så bare lyn opvarme det.. Og så bagefter grille sværene igen ..
Tror i man kan det ?
Månsson skriver: Det kan man godt men syntes ikke det er et hit, det bliver hurtigt tørt og sværne er kun gode på dagen.. Men i ovnen på mindst mulig varme så den ikke bliver alt for tør
Det kan man godt men syntes ikke det er et hit, det bliver hurtigt tørt og sværne er kun gode på dagen.. Men i ovnen på mindst mulig varme så den ikke bliver alt for tør
Jeg har sat den på 100 grader
AalborgPigen skriver: Jeg har sat den på 100 grader
AalborgPigen skriver: Ja sådan en har jeg desværre ikke Men nu prøver jeg i ovnen.. Ja det er nemlig bare godt
jeg plejer at smide sværet i ovnen og skære kødet ud på tallærkenen til hver person og give den en tur i mikroen.. men i meget kort tid..
ønskebarn74 skriver: jeg plejer at smide sværet i ovnen og skære kødet ud på tallærkenen til hver person og give den en tur i mikroen.. men i meget kort tid..
Jeg har ikke en mikro.. Men jeg smed det ind på 100 grader, skar sværet af inden.. Og gav sværet en hurtigt tur på 200 grader..
Og det blev perfekt !!! HAPS
Maja_4000 skriver: Man har sgu da ikke rester af svær ! Dem spiser (æder) vi den første dag Hvis der så er rester af kødet bliver det varmet i skiver i mikroovnen
Man har sgu da ikke rester af svær ! Dem spiser (æder) vi den første dag Hvis der så er rester af kødet bliver det varmet i skiver i mikroovnen
Hehhe vi havde over en halv steg tilbage Jeg plejer også at spise alle sværene .. Men dette var dog for meget ...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128