Kan man dette ? flæskesteg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

50.151 visninger
30 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
11. juni 2012

Muffin_girl

Kan man genopvarme flæskesteg.. Uden at lave det til biksemad.. Jeg overvejer lidt at putte det i et ildfast fat, skære sværene af.. Og så putte en smule vand i bunden af fadet..Og så bare lyn opvarme det.. Og så bagefter grille sværene igen .. 

Tror i man kan det ? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2012

UngFar

<>[Besked slettet af Baby.dk]

Anmeld

11. juni 2012

An&Jo

AalborgPigen skriver:

Kan man genopvarme flæskesteg.. Uden at lave det til biksemad.. Jeg overvejer lidt at putte det i et ildfast fat, skære sværene af.. Og så putte en smule vand i bunden af fadet..Og så bare lyn opvarme det.. Og så bagefter grille sværene igen .. 

Tror i man kan det ? 

ja det vil jeg mene man kan..

Du kan bare ikke forvente at det er ligeså saftigt som da i fik det første gang..

Anmeld

11. juni 2012

Kongmulle

AalborgPigen skriver:

Tror i man kan det ? 

Du kan gen-opvarme alt, du skal bare altid sørge for at det når op på 75 grader. ( det dræber bakterier)

Anmeld

11. juni 2012

Muffin_girl

UngFar skriver:

Jeg vil nok smide den på lavere varme(100 grader) og så lade den stå der inde i 20 minutter - så burde den blive varm og ikke for tør, som den ellers godt kan blive.

Om vand i bunden hjælper, det ved jeg ikke

Det må jeg prøve ... Det var da en super ide.. Jeg ville bare have smidt den ind op 200.. Så bliver den nok for tør.. Super.. Mange tak  

Anmeld

11. juni 2012

Muffin_girl

An&Jo skriver:

ja det vil jeg mene man kan..

Du kan bare ikke forvente at det er ligeså saftigt som da i fik det første gang..

Nej .. Så må jeg bare øse en tons sovs på .. Rigtigt sundt.. Nej .. Men godt JA  

Anmeld

11. juni 2012

Muffin_girl

Kongmulle skriver:

Du kan gen-opvarme alt, du skal bare altid sørge for at det når op på 75 grader. ( det dræber bakterier)

Jeps Det gør jeg .. Det var bare mest om det så smagte af H til.. Altså blev tørt.. 

Anmeld

11. juni 2012

Kongmulle

AalborgPigen skriver:

Jeps Det gør jeg .. Det var bare mest om det så smagte af H til.. Altså blev tørt.. 

Det tror jeg ikke. Ikke hvis du opvarmer det stille og roligt.

Anmeld

11. juni 2012

tarkoflen

Jeg tror jeg havde brugt det i biksemad eller skåret det i skiver og enten varmet det hurtigt i ovnen eller på panden, så det skal have kortest mulig tid...

Anmeld

11. juni 2012

Muffin_girl

Kongmulle skriver:

Det tror jeg ikke. Ikke hvis du opvarmer det stille og roligt.

Det vil jeg gøre  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.