NAN Good Night??? Erfaring søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juni 2012

Fenja09

Vi har brugt det nogle gange og det samme med majsvælling, og vi synes det virker helt fint herhjemme. Idag bruger vi det så ikke mere for vores datter vågner kun en gang og sover næsten 12 timer i træk om natten, så der er ikke rigtig brug for det mere

Synes da det er et forsøg værd, kan jo være det fungere rigtig godt for jer.

NB! Husk at købe sutter til flaskerne som går til grød.

/Fenja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2012

twinny

JulieMor skriver:

Nogle der har erfaring med NAN 2 Good Night??

(måske der allerede er en tråd om det?)

De sidste par dage har vi givet det. De er kun vågnet en gang. Men så prøvede vi kan give allomin igår. Så vågnede de mange gange.

Så her virker det.

Anmeld

17. juni 2012

JulieMor

twinny skriver:

De sidste par dage har vi givet det. De er kun vågnet en gang. Men så prøvede vi kan give allomin igår. Så vågnede de mange gange.

Så her virker det.

Tusind tak for svar

Jeg overvejer også at prøve det nu..... Men, de sidste par dage har min datter sovet fra ca. 19.30 til 03.00, fået en lille tår sutteflaske, og så sovet til ca. 06.30..... tror egentlig ikke jeg kan for lange mere   har fået lidt mere søvn de sidste par dage, kan virkelig mærke det på mig selv..... det dejligt

Men over vejer det stadig.... det kunne jo være mega skønt ikke at skulle op

Anmeld

17. juni 2012

Rødhætte

MissMaria skriver:

Nu ved jeg ikke hvor gammelt dit barn er, men vores er lige fyldt 1 år... Vi synes at have prøvet alt, men han vågner alligevel flere gange om natten og er sulten. Så vi giver bare stadig alm sutteflaske, vores dreng har altid spist lidt af gangen!
Men finder du svaret på en hel nattesøvn uden afbrydelser, vil jeg meget gerne høre det

Lyder præcis som min søn for nogle mdr siden. William var oppe på 2 små flasker om natten. Til sidst da han var 13 mdr tog jeg en kold tyrker med ham. Jeg nægtet ham mad om natten.. Der gik ca 3 dage med en del natteroderi, men så fandt han hurtigt ud af at køkkenet har lukket om natten. Nu har han ikke spist om natten i 2 mdr og sover igennem.. I mit tilfælde var det værd at tage kampen op

Anmeld

17. juni 2012

morpåthurø

Vi har brugt Nan Good Night siden Marius var 6 måneder (i dag er han 8 mdr) og det har virket her. Det betyder at Marius kan holdes mæt og kun kalder for at få sut en enkelt gang på de 10-11 timre han sover om natten.

Så kan kun anbefale det til andre..

Anmeld

17. juni 2012

MissMaria

Rødhætte skriver:

Lyder præcis som min søn for nogle mdr siden. William var oppe på 2 små flasker om natten. Til sidst da han var 13 mdr tog jeg en kold tyrker med ham. Jeg nægtet ham mad om natten.. Der gik ca 3 dage med en del natteroderi, men så fandt han hurtigt ud af at køkkenet har lukket om natten. Nu har han ikke spist om natten i 2 mdr og sover igennem.. I mit tilfælde var det værd at tage kampen op

Synes ikke vi er helt klar endnu, og føler heller ikke vores søn er. Han er meget sulten når han vågner om natten...
Ved heller ikke hvornår det er "normalt" at stoppe med natflasken..
Men det da mega fedt for jer det virkede Vi skal nok komme dertil en dag

Anmeld

17. juni 2012

Rødhætte

MissMaria skriver:

Synes ikke vi er helt klar endnu, og føler heller ikke vores søn er. Han er meget sulten når han vågner om natten...
Ved heller ikke hvornår det er "normalt" at stoppe med natflasken..
Men det da mega fedt for jer det virkede Vi skal nok komme dertil en dag

Ja man skal være klar til det Min søn spiste heller ikke ret meget om natten (ca 90 ml), så det var ren hygge. Håber snart I får jeres nattero tilbage..

Anmeld

17. juni 2012

MissMaria

Rødhætte skriver:

Ja man skal være klar til det Min søn spiste heller ikke ret meget om natten (ca 90 ml), så det var ren hygge. Håber snart I får jeres nattero tilbage..

Forhåbentlig og gerne et par år får vi skal til og lægge og være nervøse om natten fordi han er til fest

Anmeld

17. juni 2012

Solstrålebørn

NAN good night er det tykkere eller ligesom alm. mme?

Anmeld

24. juni 2012

Jeanten

Vi har brugt Nan 2 Good Night i 3 mdr (Karl er 9 mdr) og han sover fra 20-6, så ammer jeg ham kl 6 og så tager han 1-1½ time mere :-)
Det er SKØNT!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.