NAN Good Night??? Erfaring søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juni 2012

JulieMor

twinny skriver:

Nej det ville jeg heller ikk. og vi bruger allomin til dagligt.

Jeg er spændt på at hører om i har fået afprøvet Nan Good Night?er det begge jeres drenge der ikke vil sove?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2012

twinny

JulieMor skriver:

Jeg er spændt på at hører om i har fået afprøvet Nan Good Night?er det begge jeres drenge der ikke vil sove?

Jeg ved nu ikk om det er held eller hvad. Men de har kun fået en flaske i nat. De plejer at få 3-4 stykker... Nu må vi se i nat om det er det samme....

Anmeld

12. juni 2012

MortilElias2010

MissMaria skriver:

Nu ved jeg ikke hvor gammelt dit barn er, men vores er lige fyldt 1 år... Vi synes at have prøvet alt, men han vågner alligevel flere gange om natten og er sulten. Så vi giver bare stadig alm sutteflaske, vores dreng har altid spist lidt af gangen!
Men finder du svaret på en hel nattesøvn uden afbrydelser, vil jeg meget gerne høre det

Har I forsøgt med havregrød og så flaske? 

Anmeld

12. juni 2012

JulieMor

twinny skriver:

Jeg ved nu ikk om det er held eller hvad. Men de har kun fået en flaske i nat. De plejer at få 3-4 stykker... Nu må vi se i nat om det er det samme....

Åh det er da lidt for spændene

Anmeld

12. juni 2012

twinny

JulieMor skriver:

Åh det er da lidt for spændene

jaah, men det kan jo godt være vi bare havde en heldig nat.

Så prøver lige at skrive imorgn.

Anmeld

12. juni 2012

JulieMor

twinny skriver:

jaah, men det kan jo godt være vi bare havde en heldig nat.

Så prøver lige at skrive imorgn.

Ja, man ved aldrig med de bette nogle - man kan være heldig, men man kan jo have lov til at håbe det  hjælper

Anmeld

12. juni 2012

JulieMor

MortilElias2010 skriver:

Vi giver flaske, men har ikke prøvet grød om aftenen - måske det hjælper

Anmeld

12. juni 2012

MissMaria

MortilElias2010 skriver:

Vi har prøvet at give ham grød inden sengetid... Men han er bare ikke en der spiser så meget af gangen. Han vil heller ikke tage mere end 150 ml max af sutteflasken..
Men efter han er startet i DP, er han begyndt at spise rugbrød
Men det heller ikke meget han vil sove derover altid...

Anmeld

12. juni 2012

JulieMor

MissMaria skriver:

Vi har prøvet at give ham grød inden sengetid... Men han er bare ikke en der spiser så meget af gangen. Han vil heller ikke tage mere end 150 ml max af sutteflasken..
Men efter han er startet i DP, er han begyndt at spise rugbrød
Men det heller ikke meget han vil sove derover altid...

Tror egentlig man kan prøve nok så mange ting og metoder, nogle børn har nok bare ikke så stort et søvn-behov.... det er bare hårdt at være forældre  men jeg vil nu ikke ligge skjult på at vi prøver alle gode råd og erfaring! er desperat og trænger til søvn..... må heller hoppe i seng

Anmeld

12. juni 2012

MissMaria

JulieMor skriver:

Tror egentlig man kan prøve nok så mange ting og metoder, nogle børn har nok bare ikke så stort et søvn-behov.... det er bare hårdt at være forældre  men jeg vil nu ikke ligge skjult på at vi prøver alle gode råd og erfaring! er desperat og trænger til søvn..... må heller hoppe i seng

Vi er også med på at prøve alt... Ligger også allerede i min seng
Sov godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.