jeg er SÅ nervøs....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juni 2012

Kay

Team Putte skriver:

Så gør han det oz denne gang og i får en fantastisk dag

ja forhåbentlig... har sådan lyst til at skrive til ham hele tiden og høre hvordan det går...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2012

Team Putte

Kay skriver:

ja forhåbentlig... har sådan lyst til at skrive til ham hele tiden og høre hvordan det går...

Hehe endte han med at komme stolt hjem til krydsforhør?

Anmeld

12. juni 2012

Kay

Team Putte skriver:

Hehe endte han med at komme stolt hjem til krydsforhør?

jeps... og han havde ik sendt billed til min mor... da ekspidienten havde sagt at hvis han var den kommende kone ville han være glad for at se min kæreste i det tøj... (total salgs replik) og den bed manden på...

har fået afvide at det erpæne bukser lige som til jakkesæt... men at de er korte...  (ja det er jo årets nye mode) og så en skjorte... men noget blomster noget på

han skal ik ha jakke på... men han skal finde et hvidt bælte og hvide sko...  ved ik hvor rolig jeg skal være.... da jeg med det samme når jeg høre blomster tænker hawaii skjorte

Anmeld

12. juni 2012

DitteFisk

Kay skriver:

i dag... lige nu er min "tilkommende" ude og købe sit tøj til den store dag...

og jeg må ik være med...  jeg gav ham valget om han ville være med til at købe min kjole... men det ville han ikke...

og så besluttede han sig lige for at jeg ik må være med til at finde tøj til ham... så jeg har INGEN anelse om hvad han finder på at købe

vi holder jo et ret uformelt bryllup... mev vielse udendørs, frokost for den nærmeste familie og om aftenen picknik på stranden...

men hvad dælen finder han dog på at købe

han er ude med sin bror... og den bror.... ja... han har ikke verdens bedste stil... samtidig har han en evne til at overtale min kæreste til de mest ondsvage ideer....

fuck hvor jeg frygter det...

Lige et side-spørgsmål hvordan bliver i viet ude? Hvem får i ud? Et byrådsmedlem?

Held og lykke

Anmeld

12. juni 2012

Team Putte

Kay skriver:

jeps... og han havde ik sendt billed til min mor... da ekspidienten havde sagt at hvis han var den kommende kone ville han være glad for at se min kæreste i det tøj... (total salgs replik) og den bed manden på...

har fået afvide at det erpæne bukser lige som til jakkesæt... men at de er korte...  (ja det er jo årets nye mode) og så en skjorte... men noget blomster noget på

han skal ik ha jakke på... men han skal finde et hvidt bælte og hvide sko...  ved ik hvor rolig jeg skal være.... da jeg med det samme når jeg høre blomster tænker hawaii skjorte

Synes oz det lyder en anelse skummelt med de blomster der  Og korte bukser er jo ik så skide formelle, og trods i skal på stranden senere så kunne bukserne da godt have været lange.. og med en jakke til..

Anmeld

12. juni 2012

Kay

Gigl skriver:

Lige et side-spørgsmål hvordan bliver i viet ude? Hvem får i ud? Et byrådsmedlem?

Held og lykke

ja... det er i dette tilfælde borgermesteren i den by vi skal vies i...

Anmeld

12. juni 2012

Kay

Team Putte skriver:

Synes oz det lyder en anelse skummelt med de blomster der  Og korte bukser er jo ik så skide formelle, og trods i skal på stranden senere så kunne bukserne da godt have været lange.. og med en jakke til..

jeg har det fint nok med de korte bukser... for det skal ikke være alt for formelt... og det hele er jo iforvejen lidt anderledes... og han behøver heller ik jakke for min skyld... men ja... blomsterne....

Anmeld

12. juni 2012

DitteFisk

Kay skriver:

ja... det er i dette tilfælde borgermesteren i den by vi skal vies i...

Ah okay  

Vi vil gerne det samme, men vi bor i en større by og får nok ikke lige den borgmester ud hehehe. 

Anmeld

12. juni 2012

Team Putte

Kay skriver:

jeg har det fint nok med de korte bukser... for det skal ikke være alt for formelt... og det hele er jo iforvejen lidt anderledes... og han behøver heller ik jakke for min skyld... men ja... blomsterne....

Har du spurgt ham om det er sådan en hawaii-skjorte han har købt?

Anmeld

12. juni 2012

Kay

Gigl skriver:

Ah okay  

Vi vil gerne det samme, men vi bor i en større by og får nok ikke lige den borgmester ud hehehe. 

nej.,.. det er heller ik alle kommuner der vil vie udendørs... vi bor i lyngbytaarbæk kommune og de gør det ikke...

vi skal vies i Gilleleje og de gør det gladeligt... ret sjovt det er så forskelligt... men i de fleste byer hvor de gør det har de nogle der står for det og borgermesteren i Gilleleje syntes det er rigtig hyggeligt... så han gør det når han har tid... men ellers er det byrådsmedlemmer der gør det..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.