jeg er SÅ nervøs....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.698 visninger
48 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
11. juni 2012

Kay

i dag... lige nu er min "tilkommende" ude og købe sit tøj til den store dag...

og jeg må ik være med...  jeg gav ham valget om han ville være med til at købe min kjole... men det ville han ikke...

og så besluttede han sig lige for at jeg ik må være med til at finde tøj til ham... så jeg har INGEN anelse om hvad han finder på at købe

vi holder jo et ret uformelt bryllup... mev vielse udendørs, frokost for den nærmeste familie og om aftenen picknik på stranden...

men hvad dælen finder han dog på at købe

han er ude med sin bror... og den bror.... ja... han har ikke verdens bedste stil... samtidig har han en evne til at overtale min kæreste til de mest ondsvage ideer....

fuck hvor jeg frygter det...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2012

Team Putte

Kay skriver:

og jeg må ik være med...  jeg gav ham valget om han ville være med til at købe min kjole... men det ville han ikke...

og så besluttede han sig lige for at jeg ik må være med til at finde tøj til ham... så jeg har INGEN anelse om hvad han finder på at købe

vi holder jo et ret uformelt bryllup... mev vielse udendørs, frokost for den nærmeste familie og om aftenen picknik på stranden...

han er ude med sin bror... og den bror.... ja... han har ikke verdens bedste stil... samtidig har han en evne til at overtale min kæreste til de mest ondsvage ideer....

Lyder ik som den bedste kombi med den bror, men mon ik din kæreste finder noget der passer til brylluppet

Anmeld

11. juni 2012

Kay

Team Putte skriver:

Lyder ik som den bedste kombi med den bror, men mon ik din kæreste finder noget der passer til brylluppet

det håber jeg...

men nej havde det været min bror havde der intet problem været... men hans bror...

broren går selv i tøj der re for småt... og stumper lidt så man kan se hans mave... fordi han er blevet lidt rundere over de snere år og ikke lige har fundet ud af han nok burde købe t-shirtsne nummeret stører... for det er selv det nye tøj der er for småt...

og når han skal hjælpe min kæreste finder han ofte størrelser der er for storer... men så kan man jo bare smøge ærmerne eller hvad det nu er op

nu er min kæreste heller ik let at købe tøj til... da han er forholdsvis lav... men samtidig har muskler og kropsbygning som en "rigtig" mand... da vi skulle havde jakkesæt til ham for 1½ år siden var det et helvede... ekspedienterne kunne kun finde jakker der enten var lavet til konfiermander = for stramme eller til mænd = for lange...

Anmeld

11. juni 2012

Team Putte

Kay skriver:

det håber jeg...

men nej havde det været min bror havde der intet problem været... men hans bror...

broren går selv i tøj der re for småt... og stumper lidt så man kan se hans mave... fordi han er blevet lidt rundere over de snere år og ikke lige har fundet ud af han nok burde købe t-shirtsne nummeret stører... for det er selv det nye tøj der er for småt...

og når han skal hjælpe min kæreste finder han ofte størrelser der er for storer... men så kan man jo bare smøge ærmerne eller hvad det nu er op

nu er min kæreste heller ik let at købe tøj til... da han er forholdsvis lav... men samtidig har muskler og kropsbygning som en "rigtig" mand... da vi skulle havde jakkesæt til ham for 1½ år siden var det et helvede... ekspedienterne kunne kun finde jakker der enten var lavet til konfiermander = for stramme eller til mænd = for lange...

Vi kan da håbe der er en ekspedient der kaster sin mening hvis broderen finder noget der ik sidder godt på din kæreste!

Med sådan et problem havde jeg nok ik ventet til bryllups-ugen med at finde tøj.. Så er der jo en chance for at få det syet til de rigtige steder

Anmeld

11. juni 2012

Kay

Team Putte skriver:

Vi kan da håbe der er en ekspedient der kaster sin mening hvis broderen finder noget der ik sidder godt på din kæreste!

Med sådan et problem havde jeg nok ik ventet til bryllups-ugen med at finde tøj.. Så er der jo en chance for at få det syet til de rigtige steder

ja... det har jeg prøvet at fortælle ham.... men han er en last minute mand...

tror ik han kan li at være i god tid med noget som helst...

Anmeld

11. juni 2012

.....

Kay skriver:

Puha, jeg kan godt forstå at du er bange for hvad han ender med at købe , men så må vi krydse fingere for at han gør ekstra meget ud af at finde det rette jakkesæt, når det nu er jeres bryllyp

Anmeld

11. juni 2012

Team Putte

Kay skriver:

ja... det har jeg prøvet at fortælle ham.... men han er en last minute mand...

tror ik han kan li at være i god tid med noget som helst...

Haha det er en mandeting tror jeg

Anmeld

11. juni 2012

Kay

Strawberry skriver:

Puha, jeg kan godt forstå at du er bange for hvad han ender med at købe , men så må vi krydse fingere for at han gør ekstra meget ud af at finde det rette jakkesæt, når det nu er jeres bryllyp

ved ikke engang og han har tænkt at købe jakke sæt...  

har fået ham til at sende et billed til min mor når han har fundet det... og så kan hun fortælle mig om hvad jeg kan forvente... hun vil ik vise mig billedet....  det er også ok... så længe jeg ved at hun sys det er pænt så kan det ik gå helt galt...

Anmeld

11. juni 2012

Kay

Team Putte skriver:

Haha det er en mandeting tror jeg

jeps... tror heller ik brudebuketten er bestilt endnu... men den blomsterbinder (min mors veninde) der skal lave den ved hun skal lave den... den er bare ik bestilt... så hun ved ik hvordan den skal se ud...

Anmeld

11. juni 2012

2721

Årh mon ikke han godt ved det ikke er den dag han skal lade sig lokke
Håber du kommer til at blive positivt overrasket

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.