Når alt føles som glasskår ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juni 2012

AnnaK89

Darling<3 skriver:

Så tror jeg "bare" at det er mavesyren der ligger og skvulper rundt selvfølgelig gør det røv ondt, men sådan er det desværre for mange, når baby bliver så "stor"..

Har du fået et skøn på hendes vægt?? Du skriver nemlig at hun tidligere vejede for lidt..

Vores ligger lige omkring 3 kilo, og enten kan jeg mærke hende ved lysken ribbenene eller i "ryggen" - halsbrænden er der 22/7

Ja ved det er mavesyren der gør det - og det er på grund af det, at jeg ikke kan spise noget

Jeg fik madforgiftning i uge 22 og var syg i en uge. Spiste ikke så meget i den uge og alt kom ud, så min krop nåede bare slet ikke at optage noget.
Blev så vækstscannet efter og der var hun alt for lille - og er løbende blevet scannet siden.

For ca. 1 uge siden blev hun skønnet til 2400-2500 g, så ikke engang 3 kilo endnu og er 37+3 idag.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2012

Darling<3

AnnaKJ skriver:

Ja ved det er mavesyren der gør det - og det er på grund af det, at jeg ikke kan spise noget

Jeg fik madforgiftning i uge 22 og var syg i en uge. Spiste ikke så meget i den uge og alt kom ud, så min krop nåede bare slet ikke at optage noget.
Blev så vækstscannet efter og der var hun alt for lille - og er løbende blevet scannet siden.

For ca. 1 uge siden blev hun skønnet til 2400-2500 g, så ikke engang 3 kilo endnu og er 37+3 idag.

Synes du skal prøve at ringe til din læge imorgen så, for noget skal du altså have ned!!

Øv at hun ikke vejer mere, men det er desværre bare sådan det er - du kan jo ikke gøre for at du blev syg og måske er hun bare ikke så sulten - alle børn er jo forskellige

Anmeld

11. juni 2012

AnnaK89

Darling<3 skriver:

Synes du skal prøve at ringe til din læge imorgen så, for noget skal du altså have ned!!

Øv at hun ikke vejer mere, men det er desværre bare sådan det er - du kan jo ikke gøre for at du blev syg og måske er hun bare ikke så sulten - alle børn er jo forskellige

Ja, for synes måske ikke at isen rækker.
Det kan jo være hun har et mirakelmiddel

Nej det var rigtig ærgerligt at jeg blev syg og synes egentlig hun var kommet godt med igen på vægten, men fra uge 32 til 36 er hun kun gået fra ca. 2150 g til 2400-2500 g

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.