Når alt føles som glasskår ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.542 visninger
12 svar
0 synes godt om
11. juni 2012

AnnaK89

.. i maven?
Alt hvad jeg spiser føles pt. som glasskår
Det siver og stikker vildt meget.
Kan holde til at spise is (det virker kølende), yoghurt og melon. Og så drikke mælk. Vand er virkelig heller ikke specielt godt.
Har prøvet alminox, Galieve, gaviscon, link - og intet virker mere

Hvad søren skal jeg gøre? Leve af is, melon og yoghurt til baby er født? Det er vel heller ikke godt for hende?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2012

Kamulla

kan det tænkes at du måske har halsbetændelse??? vil gå til lægen og blive podet.. for du behøver ikke få feber hvis det er halsbetændelse

Anmeld

11. juni 2012

Darling<3

Så gør det naller!!

Jeg har selv fået den kraftigste halsbrænd/mavesyre/ gør-ondt-ting , men jeg kører stadig på alminox , selvom det ikke hjælper meget

Kan du ikke ringe til lægen og spørge efter nogle gode råd? For nej, dj kan ikke leve af "ingenting" indtil prinsessen kommer ud!

Håber du finder en løsning - der er ikke længe tilbage

Anmeld

11. juni 2012

AnnaK89

Kamulla skriver:

kan det tænkes at du måske har halsbetændelse??? vil gå til lægen og blive podet.. for du behøver ikke få feber hvis det er halsbetændelse

Har fået at vide at det er fordi at baby klemmer på mavesækken, så alt det syre kommer op igen og det syre det siver i maven og giver det smerter i ryggen også, og halsbrand

Har nemlig ikke ondt i halsen, eller jo - men kan tydelig mærke at det er halsbranden

Anmeld

11. juni 2012

Kamulla

AnnaKJ skriver:

Har fået at vide at det er fordi at baby klemmer på mavesækken, så alt det syre kommer op igen og det syre det siver i maven og giver det smerter i ryggen også, og halsbrand

Har nemlig ikke ondt i halsen, eller jo - men kan tydelig mærke at det er halsbranden

nå okay

men at du lever at det du kan påvirker ikke baby.. baby skal nok få den nærring det har brug for.. så spis det du kan holde ud

Anmeld

11. juni 2012

AnnaK89

Darling<3 skriver:

Så gør det naller!!

Jeg har selv fået den kraftigste halsbrænd/mavesyre/ gør-ondt-ting , men jeg kører stadig på alminox , selvom det ikke hjælper meget

Kan du ikke ringe til lægen og spørge efter nogle gode råd? For nej, dj kan ikke leve af "ingenting" indtil prinsessen kommer ud!

Håber du finder en løsning - der er ikke længe tilbage

Overvejer godt nok at ringe til egen læge i morgen
Det gør så ondt

Jeg tænker at selv om baby er klar til at blive født nu, så kan der jo stadig gå op til 4 uger mere før hun kommer

Og det er længe og skulle leve af is, melon og yoghurt!
Øv hvor er det trælst, men kan virkelig ikke få andet ned

Anmeld

11. juni 2012

AnnaK89

Kamulla skriver:

nå okay

men at du lever at det du kan påvirker ikke baby.. baby skal nok få den nærring det har brug for.. så spis det du kan holde ud

Det håber jeg at hun gør - men hun har før taget for lidt på i graviditeten, da jeg havde madforgiftning og heller ikke kunne spise ret meget
Håber snart hun kommer, selv om der kan gå op til 4 uger mere.

Anmeld

11. juni 2012

Darling<3

AnnaKJ skriver:

Overvejer godt nok at ringe til egen læge i morgen
Det gør så ondt

Jeg tænker at selv om baby er klar til at blive født nu, så kan der jo stadig gå op til 4 uger mere før hun kommer

Og det er længe og skulle leve af is, melon og yoghurt!
Øv hvor er det trælst, men kan virkelig ikke få andet ned

Hvornår gør det ondt? Når maden er i halsen eller når det er kommet ned i maven? Altså efter spisning..

Her er det mere små brændende "gylp" ( uden at der kommer noget op ) men tænker måske lidt at dit, kunne lyde som noget begyndene halsbetændelse?

Selvom baby er klar til at komme ud nu, så er det jo stadig vigtigt at du spise varieret kost - men prøv lige at ringe til din læge, det kan være at der var mere hjælp at hente der

Ellers, så prøv at tage en lille skurk fløde - det danner nemlig en form for hinde, da det er så fed

Anmeld

11. juni 2012

AnnaK89

Darling<3 skriver:

Hvornår gør det ondt? Når maden er i halsen eller når det er kommet ned i maven? Altså efter spisning..

Her er det mere små brændende "gylp" ( uden at der kommer noget op ) men tænker måske lidt at dit, kunne lyde som noget begyndene halsbetændelse?

Selvom baby er klar til at komme ud nu, så er det jo stadig vigtigt at du spise varieret kost - men prøv lige at ringe til din læge, det kan være at der var mere hjælp at hente der

Ellers, så prøv at tage en lille skurk fløde - det danner nemlig en form for hinde, da det er så fed

Det gør første ondt når det kommer ned i maven - altså ca. 10-15 sek efter jeg har slugt det.
Her føles det også som brændende opstød efter jeg har spist - det brænder virkelig fra maven og hele vejen op i halsen.

Det er ikke halsbetændelse - har slet ikke ondt på den måde

Anmeld

11. juni 2012

Darling<3

AnnaKJ skriver:

Det gør første ondt når det kommer ned i maven - altså ca. 10-15 sek efter jeg har slugt det.
Her føles det også som brændende opstød efter jeg har spist - det brænder virkelig fra maven og hele vejen op i halsen.

Det er ikke halsbetændelse - har slet ikke ondt på den måde

Så tror jeg "bare" at det er mavesyren der ligger og skvulper rundt selvfølgelig gør det røv ondt, men sådan er det desværre for mange, når baby bliver så "stor"..

Har du fået et skøn på hendes vægt?? Du skriver nemlig at hun tidligere vejede for lidt..

Vores ligger lige omkring 3 kilo, og enten kan jeg mærke hende ved lysken ribbenene eller i "ryggen" - halsbrænden er der 22/7

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.