Darling<3 skriver:
Okay, det var jo så egenligt nemt nok for jer at se, at det ikke lige var Han's kop the
Simpelthen fantastisk at, selvom de er så små - så kan de alligevel sige fra så forældrene forstår det!
Jeg frygter lidt for hvordan vores datter vil reagere på andre mennesker ( mange mennesker ) - vores familie har fået en syg ide om at de er mere end velkomne oppe på fødegangen når hun er kommet ud - har sagt til David at jeg brænder en sikring hvis der pludselig står 10 mennesker og vil se og røre hende!!!
Har desværre mest lyst til ikke at ringe til nogen og fortælle at hun er født, vil have hende for mig selv

Jaaa det var helt fantastisk han selv sagde fra ..
Det forstår jeg da godt de må da os accepter at du måske ikke ønsker besøg imens du ligger der ..
Vores familie var heldigvis rigtig søde til at køre efter kort tid , og der var kun en Fam ag gange altså kun min mog og sted far .. måske senere på dagen avr min mormor og morfar der og sådan .. der var på intet tidspunkt mere end 3 mennesker .. og det passede mig fint , de var der max 1 time og det var rigeligt til mig ..
jeg håber os det bliver sådan den her gang , for jeg magter heller ik besøg af 17 mennesker af gangen eller i længere tid , og slet ikk hvis det forgår hjemme den her gang , bare tanken om at skal rydde op og s¨dan til folk , nej tak ..
Så jeg kan inderligt godt forstå dig , og kan de ik frostå det eller overholde det må i bede dem køre , der er jo visse besøgstider .
heeh , ja man har nemlig aller mest lyst til at være alene med det lille vidunder
Anmeld