kan menstruationen bare "forsvinde" ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juni 2012

Chraz

aarhusmor skriver:

Når det ikke er længere tid siden du har født, kan mens godt være forvirret. Det er vist meget normalt.

Men ja, mens kan godt forsvinde. Min mors mens stoppede da hun var 33 år og da hun så blev 48, begyndte den at komme igen. Man kunne ikke finde en årsag til det.

okay det lyder da underligt  

men jeg troede at når den så småt var begyndt at blive regelmæssig ville den fortsætte med det. Jeg er åbenbart ikke så klog som jeg troede jeg var 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2012

aarhusmor

Chraz skriver:

okay det lyder da underligt  

men jeg troede at når den så småt var begyndt at blive regelmæssig ville den fortsætte med det. Jeg er åbenbart ikke så klog som jeg troede jeg var 

Når man taler om kroppen og hvordan den virker, så kan man ikke generalisere. Vi er alle forskellige.

Altså der er jo også mange der tror de har ÆL omkring d. 14. dag efter første mens dag. Men det er langt fra rigtigt. Det er mere et gennemsnit. Jeg har altid omkring 22. dagen.

Sådan er det også med Mens. Men ja som nogen også skriver, så kan det være lidt stress. Det kan også være den mad man spiser. F.eks. for mange kulhydrater osv. (Det var bare et eksempel, der er mange ting der påvirker vores hormoner. Kaffe, the, tobak, for lidt ancioxidanter(stavning?) osv.)

Anmeld

11. juni 2012

Chraz

aarhusmor skriver:

Når man taler om kroppen og hvordan den virker, så kan man ikke generalisere. Vi er alle forskellige.

Altså der er jo også mange der tror de har ÆL omkring d. 14. dag efter første mens dag. Men det er langt fra rigtigt. Det er mere et gennemsnit. Jeg har altid omkring 22. dagen.

Sådan er det også med Mens. Men ja som nogen også skriver, så kan det være lidt stress. Det kan også være den mad man spiser. F.eks. for mange kulhydrater osv. (Det var bare et eksempel, der er mange ting der påvirker vores hormoner. Kaffe, the, tobak, for lidt ancioxidanter(stavning?) osv.)

Okay. det er egentlig utroligt så mange ting der spiller ind. Jeg må prøve at tømme mit hovede og tælle til de i de nødvendige situationer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.