kan menstruationen bare "forsvinde" ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.009 visninger
12 svar
0 synes godt om
11. juni 2012

Chraz

Hej piger

Jeg har lige et spørgsmål

Jeg har efter fødslen af min søn for 9 måneder siden haft lidt uregelmæssig mens. Men de sidste måneder har det kun svinget med 2 dages mellemrum. Nu er jeg så gået 5 dage over tid og der er ikke skyggen af mens på vej.

Jeg kan ikke få det til at passe med jeg skulle være gravid for min kæreste er blevet snippet og sendte en sædprøve afsted for 14 dage siden og har derefter fået svar om at han er steril.

Jeg har kun haft mens ligende smerter og lidt kramper. Det er det enste. 

Har i nogen ideer om hvad der kan være årsag til at der pludselig er så store sving i min mens?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2012

An&Jo

Kan der ikke være lidt stress indover??
Er det ikke noget med at i står og skal flytte nu her??

Så kan det jo være du går med lidt for mange ting i hovedet, som måske stresser kroppen, og derfor lige udskyder mens lidt?? Det har jeg oplevet et par gange nemlig, hvs der sker mange ting omkring mig..

Anmeld

11. juni 2012

Chraz

An&Jo skriver:

Kan der ikke være lidt stress indover??
Er det ikke noget med at i står og skal flytte nu her??

Så kan det jo være du går med lidt for mange ting i hovedet, som måske stresser kroppen, og derfor lige udskyder mens lidt?? Det har jeg oplevet et par gange nemlig, hvs der sker mange ting omkring mig..

jo det kan muligvis godt være det egentlig. Det har jeg slet ikke tænkt over Vi har jo en masse praktiske ting vi lige skal ordne i forbindelse med flytningen plus en masse andre ting i hovedet

Vi satser på det er det

Tror jeg giver det en uge mere, og er der stadig ikke dukket noget op må jeg lige en smut til lægen

Anmeld

11. juni 2012

An&Jo

Chraz skriver:

jo det kan muligvis godt være det egentlig. Det har jeg slet ikke tænkt over Vi har jo en masse praktiske ting vi lige skal ordne i forbindelse med flytningen plus en masse andre ting i hovedet

Vi satser på det er det

Tror jeg giver det en uge mere, og er der stadig ikke dukket noget op må jeg lige en smut til lægen

er sikker på det er derfor..

god ide med lægen hvis det fortsat ikke kommer, men ved ihvertfald fra mig selv at er jeg lidt stresset, så skal jeg ikke regne med at det dukker op..

Anmeld

11. juni 2012

come2

Chraz skriver:

Hej piger

Jeg har efter fødslen af min søn for 9 måneder siden haft lidt uregelmæssig mens. Men de sidste måneder har det kun svinget med 2 dages mellemrum. Nu er jeg så gået 5 dage over tid og der er ikke skyggen af mens på vej.

Jeg kan ikke få det til at passe med jeg skulle være gravid for min kæreste er blevet snippet og sendte en sædprøve afsted for 14 dage siden og har derefter fået svar om at han er steril.

Har i nogen ideer om hvad der kan være årsag til at der pludselig er så store sving i min mens?

Min mens udeblev på et tidspunkt helt i 6 mdr ca.

og fik afvide jeg havde en hormon forstyrrelse. - Det faldt meget sammen med stress og depression.

Anmeld

11. juni 2012

Miin'Baby'Mus

Chraz skriver:

Hej piger

Min søster har lige haft det problem, og lægen sagde bare at hun skulle slappe af. Hun har et stressende job, og bum noget tid tid senere kom mens igen 

Anmeld

11. juni 2012

Chraz

An&Jo skriver:

er sikker på det er derfor..

god ide med lægen hvis det fortsat ikke kommer, men ved ihvertfald fra mig selv at er jeg lidt stresset, så skal jeg ikke regne med at det dukker op..

okay. Jamen så må det være svaret. For har følt mig rigtig stresset på det sidste. Havde bare helt glemt at det kunne have en forbindelse

Anmeld

11. juni 2012

Chraz

come2 skriver:

Min mens udeblev på et tidspunkt helt i 6 mdr ca.

og fik afvide jeg havde en hormon forstyrrelse. - Det faldt meget sammen med stress og depression.

Okay. Ja det må være det. For har følt mig ifattelig stresset og ked af det på det sidste. Så det må jo have en forbindelse

Anmeld

11. juni 2012

Chraz

Norman skriver:

Min søster har lige haft det problem, og lægen sagde bare at hun skulle slappe af. Hun har et stressende job, og bum noget tid tid senere kom mens igen 

Okay. Jeg må prøve at slappe lidt bedre af så og tømme hovedet så kand et være det kommer. Vi har en masse med flytning lige nu samtidig med syge børn som har været ufattelig pyldret, og samtidig kan man ikke rigtig lade være med at stresse over menstruationen ikke kommer. Tusind tak for svar!

Anmeld

11. juni 2012

aarhusmor

Når det ikke er længere tid siden du har født, kan mens godt være forvirret. Det er vist meget normalt.

Men ja, mens kan godt forsvinde. Min mors mens stoppede da hun var 33 år og da hun så blev 48, begyndte den at komme igen. Man kunne ikke finde en årsag til det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.