Tvunget "ferie"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

323 visninger
6 svar
0 synes godt om
27. april 2009

linemus

Signe og Nanna skulle være i gæstedagpleje hele ugen. Her i byen er der 4 dp'ere. To af dem holder ferie, så hende de plejer at være hos har den andens børn, så vores skulle ud til den sidste (kringlet?). Hun er også meget sød, men da vi hentede dem, kunne vi mærke sådan en tung luft i huset, og ude igen lagde vi mærke til at deres tøj og jakker bare stank af røg. ØV ALTSÅ. Jeg hader sådan noget, for vil ikke have børnene sådan et sted, men er også så dårlig til konflikter. Fik dog ringet og sagt de ikke kommer resten af ugen og at vi kom og hentede deres ting. Jeg fik sagt at det kun var pga. lugten og vi ikke har noget imod hende, og det forstod hun godt, sagde hun.

Så nu har jeg dem hjemme resten af ugen, så det bliver ikke til meget jobsøgning der. Så må jeg se om den store bliver jalous og også vil være hjemme...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2009

Siber

ej altså....................

Er det ikke sådan at DP ikke må ryge? jeg synes da du skal ringe til Kommunen eller chefen for DP. Tænke hvis du havde være i arb, så kan man altså ikke lige tage "tvungen ferie"

Knus Siber

Anmeld

27. april 2009

linemus

Hun sagde selv, at der ikke blev røget, når børnene var der Men det er ikke godt nok for mig. Jeg har tænkt mig at snakke med vores egen dp på mandag om, hvordan vi undgår de kommer derhen igen. Ellers vil jeg ikke gøre mere ved det, for hun er i forvejen fyret pr. 1. august pga. for få børn i byen.

Men hvordan er det nu lige det er med regler og rygning hos dp'en?

Anmeld

27. april 2009

ka li ja

føj....
selvom vi ryger, så kan jeg slet ikke ha at ungernes tøj lugter af røg!!
men jeg mener dp må ryge når hun ikke har børnene... med det vill jeg jo mene det var når de var taget hjem.. men så ville jeres børns tøj jo nok lugte hvis det stod hos hende.
men godt hun er fyret.. sådan et sted ville jeg heller ikke ha passet børn!

Anmeld

27. april 2009

linemus

ka li ja skriver:

føj....
selvom vi ryger, så kan jeg slet ikke ha at ungernes tøj lugter af røg!!
men jeg mener dp må ryge når hun ikke har børnene... med det vill jeg jo mene det var når de var taget hjem.. men så ville jeres børns tøj jo nok lugte hvis det stod hos hende.
men godt hun er fyret.. sådan et sted ville jeg heller ikke ha passet børn!

Men det har jo ikke hængt hos hende, de har kun været der i dag og deres jakker hang ude i entreen.

Anmeld

27. april 2009

ka li ja

aj så skal det på ingen måde lugte!
hvis det var mig havde dagplejekontoret mig i røret i morgen!! for at sladre...

Anmeld

27. april 2009

linemus

Det er jo bare sådan en bette by det her, så man kan hurtigt blive stemt ud.....

Line = konfliktsky

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.