Anbefal Fyn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juni 2012

Camilla <3

Odense zoo, Egeskov slot, Svendborg by

og evt. tage til smørmosen på Thurø og få en is.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2012

Camilla <3

Måske et smut i fuglezoo .. Det er i hvertfald super hyggeligt.

Jeg var der med min kæreste sidste sommer, og det er ikke særlig dyrt at komme derind.

Her er hjemmesiden: http://www.danmarksfuglezoo.dk/

Anmeld

10. juni 2012

stud mor

Hvis vejret er godt ville jeg tage i munkemose i Odense, det er en dejlig park hvor man kan sejle i svaner, der går vist også odense åfrat til zoo hvis i skal der ud..

I kan også tage til Stige ø hvor der nogle gange bliver lavet midlertidig legeplads hvor man kan rulle ned af bakker mv. det er gratis og et rigtig smukt sted nord for odense.

På sydfyn kan i gå en tur i svanningebakker hvor der ligger en natur legeplads også er der sat nogle sjove kør ud i området.

Kerteminde strand er rigtig god til børn meget lavvande og byen er hyggelig og der kan man få nogle rigtig gode isvafler

i må have en rigtig god tur

Anmeld

10. juni 2012

Pige2009

Stumpen skriver:

Jeg var i H. C. Andersens hus for MANGE år siden og mindes det var ret kedeligt - eller husker jeg forkert??

Vi skal på odense city camp, men overvejer at splitte ferien op og rykke ned på Åbyskov strand... Pengene er der ikke så mange af i år, så det bliver DCU'er 

Tjaaa... Kommer jo nok an på, hvad man er til. Hvis pengene er små, så kan I også besøge IKEA, hvor de har gratis legeland

Anmeld

10. juni 2012

morethanperfect

Odense zoo og egeskov slot er klart et besøg værd

Og så er sydfyn jo fantastisk ... .. 
Vi har (syns jeg) den bedste badestrand hvis vejret er til det , som ligger på Thurø ... Smørmosen hedder den .. Det er rigtig hyggeligt .. Og svendborg i sig selv er en rigtig hyggelig by , hvor der også er legeland ved bowlin fun ..

God tur  

Anmeld

12. juni 2012

Stumpen

Chancen skriver:

Måske et smut i fuglezoo .. Det er i hvertfald super hyggeligt.

Jeg var der med min kæreste sidste sommer, og det er ikke særlig dyrt at komme derind.

Her er hjemmesiden: http://www.danmarksfuglezoo.dk/

Et godt bud, men tror ikke lide en fuglezoo er noget for mig 

Anmeld

12. juni 2012

Stumpen

stud mor skriver:

Hvis vejret er godt ville jeg tage i munkemose i Odense, det er en dejlig park hvor man kan sejle i svaner, der går vist også odense åfrat til zoo hvis i skal der ud..

I kan også tage til Stige ø hvor der nogle gange bliver lavet midlertidig legeplads hvor man kan rulle ned af bakker mv. det er gratis og et rigtig smukt sted nord for odense.

På sydfyn kan i gå en tur i svanningebakker hvor der ligger en natur legeplads også er der sat nogle sjove kør ud i området.

Kerteminde strand er rigtig god til børn meget lavvande og byen er hyggelig og der kan man få nogle rigtig gode isvafler

i må have en rigtig god tur

Skriver lige naturstederne ned, for det bliver jo godt vejr i vores ferie 

Anmeld

12. juni 2012

Stumpen

Baagøe skriver:

Tjaaa... Kommer jo nok an på, hvad man er til. Hvis pengene er små, så kan I også besøge IKEA, hvor de har gratis legeland

Altså Odense zoo og Egeborg skal vi simpelthen se, men det er også dyrer steder, men så er det  godt at det lyder til at der er mange fine naturområder med gode legepladser på Fyn  

IKEA legerum er gratis - men det er resten af IKEA ikke, så det er nok det værst tænkelige sted på Fyn 

Anmeld

12. juni 2012

Stumpen

morethanperfect skriver:

Odense zoo og egeskov slot er klart et besøg værd

Og så er sydfyn jo fantastisk ... .. 
Vi har (syns jeg) den bedste badestrand hvis vejret er til det , som ligger på Thurø ... Smørmosen hedder den .. Det er rigtig hyggeligt .. Og svendborg i sig selv er en rigtig hyggelig by , hvor der også er legeland ved bowlin fun ..

God tur  

Lyder til at vi ikke har valgt forkert, når vi tager 1 uge i Odense og 1 lille uge på sydfyn 

Anmeld

12. juni 2012

morethanperfect

Stumpen skriver:

Lyder til at vi ikke har valgt forkert, når vi tager 1 uge i Odense og 1 lille uge på sydfyn 

Det lyder da som en god idé

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.