Anbefal Fyn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.152 visninger
27 svar
0 synes godt om
10. juni 2012

Stumpen

Vi har valgt Fyn som vores feriedestination i år..

Hvad er værd at se når man har to børn på knap 3 og 6...

Hvor er der smuk/hyggeligt/sjovt/spændende at være -indendørs såvel som udendørs...

-Anja...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2012

Dot D

Hvad med Egeskov slot? Der er mange flotte udstillinger, feks en med dukker til pigerne og en med biler til de voksne. Der er også en stor legeplads(har ikke prøvet den endnu) det er vist både oppe i træerne og alt muligt, der er jo også den store labyrint...

Det er flere år siden, jeg har været der, men kunne godt finde på at tage ungerne med derned, 4 og 7 år

Anmeld

10. juni 2012

GUSO

Stumpen skriver:

Hvor er der smuk/hyggeligt/sjovt/spændende at være -indendørs såvel som udendørs...

-Anja...

Hej jeg ville også foreslå egeskov slot, samt Odense zoo steder vi holder meget af at komme med vores 2 årige datter.. og rigtig god ferie når i når så langt..

Anmeld

10. juni 2012

Pige2009

Stumpen skriver:

-Anja...

H.C. Andersens hus

Egeskov Slot

Odense ZOO 

Jernbanemuseet i Odense, hvor der foregår en masse for børn.

Hvor skal i bo?

Anmeld

10. juni 2012

MinNoah

Fyn er skøn!

Besøg Odense Zoo

Løvens Hule

Egeskov slot, børnene elsker labyrinten og at kunne "Gå mellem træerne"

Svendborg by er et besøg værd, er hyggelig at gå ture i - nede omkring havnen fx

Fredericia (er godt nok li over broen) men de har madsby legepark - gratis entre og super hyggeligt.

Hasmark camping på nordfyn er en super plads og dejlig strand hvis vejret er til det,

Anmeld

10. juni 2012

MinNoah

Glemte nyborg badeland - hvis vejret er dårligt.

Anmeld

10. juni 2012

Stumpen

Dot D skriver:

Hvad med Egeskov slot? Der er mange flotte udstillinger, feks en med dukker til pigerne og en med biler til de voksne. Der er også en stor legeplads(har ikke prøvet den endnu) det er vist både oppe i træerne og alt muligt, der er jo også den store labyrint...

Det er flere år siden, jeg har været der, men kunne godt finde på at tage ungerne med derned, 4 og 7 år

Selvfølgelig skal vi en tur til egeborg slot - viste bare ikke der var så meget at se dernede, så er det jo en ren dagstur 

Anmeld

10. juni 2012

Stumpen

GUSO skriver:

Hej jeg ville også foreslå egeskov slot, samt Odense zoo steder vi holder meget af at komme med vores 2 årige datter.. og rigtig god ferie når i når så langt..

Begge steder vil vi 

Anmeld

10. juni 2012

Stumpen

Baagøe skriver:

H.C. Andersens hus

Egeskov Slot

Odense ZOO 

Jernbanemuseet i Odense, hvor der foregår en masse for børn.

Hvor skal i bo?

Jeg var i H. C. Andersens hus for MANGE år siden og mindes det var ret kedeligt - eller husker jeg forkert??

Vi skal på odense city camp, men overvejer at splitte ferien op og rykke ned på Åbyskov strand... Pengene er der ikke så mange af i år, så det bliver DCU'er 

Anmeld

10. juni 2012

Stumpen

MinNoah skriver:

Fyn er skøn!

Besøg Odense Zoo

Løvens Hule

Egeskov slot, børnene elsker labyrinten og at kunne "Gå mellem træerne"

Svendborg by er et besøg værd, er hyggelig at gå ture i - nede omkring havnen fx

Fredericia (er godt nok li over broen) men de har madsby legepark - gratis entre og super hyggeligt.

Hasmark camping på nordfyn er en super plads og dejlig strand hvis vejret er til det,

Elsker hyggelige byer, så skriver lige Svendborg bag øret..

løvens hule skal jeg da lige have tjekket hvad er og madsbyparken tror jeg nok vi skal på familietur til i august, så den får lov at vente 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.