nogen der ved!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. april 2009

Diana...

Stumpen skriver:

Ja ja gik over med Mathilde, så det gør jeg nok også denne gang, så der er 10 uger endnu

Ahh jeg tror altså der er 7 1/2 uge endnu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2009

Stumpen

Diana... skriver:

Ahh jeg tror altså der er 7 1/2 uge endnu

Så må den poppe ind igen, for denne gang er jeg mental klar til at vente to uger ekstra og så skal den ikke snyde mig!!

Anmeld

27. april 2009

Diana...

Stumpen skriver:

Så må den poppe ind igen, for denne gang er jeg mental klar til at vente to uger ekstra og så skal den ikke snyde mig!!

Ha ha tror du ikke det ændre sig når du kommer til terminsdatoen? Hvordan har din graviditet været?

Anmeld

27. april 2009

Valle81

Okay, så må jeg være svaret skyldigt.

Da jeg ventede min datter, ønskede faderen en faderskabs attest(vi var og er ikke samme:0)) Så der skulle jeg ikke udfylde noget, men efter blodprøver og resultat var kommet, fik han tilsendt papirer han skulle skrive under på.

Men er ldt at kunne huske, at man ved fødslen(måske nok først lige efter) får udleveret et stykke papir, hvor det står på. Dette papir mener jeg man skal indsende et eller andet sted senest x antal dage efter fødsel. Men er ikke helt sikker???

Anmeld

27. april 2009

Stumpen

Diana... skriver:

Ha ha tror du ikke det ændre sig når du kommer til terminsdatoen? Hvordan har din graviditet været?

Som den sidste.. Fan-fucking-tastisk, det eneste jeg døjer med er at mine ben kører, når jeg kommer i seng, men det er hvad det er

Anmeld

27. april 2009

Diana...

Stumpen skriver:

Som den sidste.. Fan-fucking-tastisk, det eneste jeg døjer med er at mine ben kører, når jeg kommer i seng, men det er hvad det er

Det sgu da dejligt. knus

Anmeld

27. april 2009

louisepigen23

Da jeg havde født fik jeg faderskabserklæringen i de papirer jeg fik af den pågældende jordemoder på sygehuset... ellers kan man udfylde det på nettet og printe det ud, skrive under og sende det til kirkekontoret...

https://www.personregistrering.dk/fileadmin/pdfs/print/Faderskabsblanket_01.pdf

Kan ikke finde ud af at sætte link ind man kan trykke på, men den hedder hverfald det ovenstående...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.