nogen der ved!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

691 visninger
16 svar
0 synes godt om
27. april 2009

christinam

hvorn[r faren, modtager hvor han skal skrive under p[ han er far?? n[r man ikk er sammen med ham!???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2009

Diana...

Der var du lang tid siden

Jeg tror først det sker når du har født dit vidunder. Men du må ikke hænge mig op på det.

Knus

Anmeld

27. april 2009

Stumpen

Diana... skriver:

Der var du lang tid siden

Jeg tror først det sker når du har født dit vidunder. Men du må ikke hænge mig op på det.

Knus

Sådan er det i hvert fald når man stadig er sammen med faren..

Nu er det jo ikke så længe siden du var ræset igennem Diana.. Får man papirerne på sygehuset? Tilsendt? eller skal man selv skaffe dem?? Kan ikke huske det

Anmeld

27. april 2009

christinam

27. april 2009

Diana...

Jamen jeg er jo sammen med faren vi fik nogen papir til mit første jdm besøg som vi skulle udfylde og have klar til at sende til sogn når jeg havet født. men hun har jo ikk en jdm så ved det virkelig ikke og slet ikke når de ikke er sammen for så fungere det vel anderledes. jeg melder pas

Anmeld

27. april 2009

Valle81

Skal der køres en faderskabs sag??

Anmeld

27. april 2009

Stumpen

Diana... skriver:

Jamen jeg er jo sammen med faren vi fik nogen papir til mit første jdm besøg som vi skulle udfylde og have klar til at sende til sogn når jeg havet født. men hun har jo ikk en jdm så ved det virkelig ikke og slet ikke når de ikke er sammen for så fungere det vel anderledes. jeg melder pas

Søde Diana, det var i forhold til mig selv Men altså jeg HAR en jdm, men ingen papire fået, så det skal jeg da lige have forhørt mig efter næste gang jeg skal derop...

Anmeld

27. april 2009

Diana...

Stumpen skriver:

Søde Diana, det var i forhold til mig selv Men altså jeg HAR en jdm, men ingen papire fået, så det skal jeg da lige have forhørt mig efter næste gang jeg skal derop...

Nåå hi hi jeg er lidt træt griner. Jeg fik mine meget tidligt så syns du skal spørge. det jo os ved at være tæt på så spændende.

Anmeld

27. april 2009

Stumpen

Diana... skriver:

Nåå hi hi jeg er lidt træt griner. Jeg fik mine meget tidligt så syns du skal spørge. det jo os ved at være tæt på så spændende.

Ja ja gik over med Mathilde, så det gør jeg nok også denne gang, så der er 10 uger endnu

Anmeld

27. april 2009

christinam

da kun hvis han n;gter og v;re far til barnet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.