Latex Lagen, Nogle som har prøvet det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juni 2012

Muffin_girl

Metteris skriver:

Haha, det er ikke til tisse-bæ sex som en troede...

Jeg havde et som jeg aldrig fik brugt, og som er væk, men ville da gerne have et igen. Jeg tænker det er super godt til massage-olie, glidecreme osv - ting som griser lidt i sengetøjet. Tli stearing og flødeskum, hvis man er til den slags. 

stearing ??? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2012

Metteris

AalborgPigen skriver:

stearing ??? 

Aahah, slå fejl 
Stearin 

Anmeld

11. juni 2012

Ditte-3

iHar et og har kun brugt det en gang vil sige det er kun godt vis man er godt skummed ind eller har brugt en hel bøtte glidekrem, da den efekt med at glide rundt og rigtig kan røre sig ik er der tvertimod vis du ik bruger meget skum eller glidekrem

må nok indrømme jeg var skuffed men ik sikker du har det som mig jo s

Anmeld

11. juni 2012

Ditte-3

iHar et og har kun brugt det en gang vil sige det er kun godt vis man er godt skummed ind eller har brugt en hel bøtte glidekrem, da den efekt med at glide rundt og rigtig kan røre sig ik er der tvertimod vis du ik bruger meget skum eller glidekrem

Anmeld

11. juni 2012

Metteris

Miss-86 skriver:

Ja, lige præcis, så man kan 'glide' rundt og ikke skal tænke over griseri'et bagefter

Ærgerligt, du ikk fik brugt det, ville gerne høre om det

Ja, nu ønsker jeg mit et!! Haha

Tænker at man lidt nemmere "kører" rundt og kan grise og fjolle.
Så længe man ikke glider ud af sengen. Ved ikke hvor glat det bliver! 

Anmeld

11. juni 2012

Miss-86

Metteris skriver:

Ja, nu ønsker jeg mit et!! Haha

Tænker at man lidt nemmere "kører" rundt og kan grise og fjolle.
Så længe man ikke glider ud af sengen. Ved ikke hvor glat det bliver! 

Haha, nej bare man ikke glider ud, så bliver det ikke så stor en succes

Anmeld

11. juni 2012

Miss-86

Ditte-3 skriver:

Nej, kan godt se det ikke vil have effekten, hvis ikke man er godt smurt ind..

Anmeld

11. juni 2012

Ditte-3

Miss-86 skriver:

Nej, kan godt se det ikke vil have effekten, hvis ikke man er godt smurt ind..

vis man ik er godt smurt ind kan man ik rigtig bevæge sig da kroppen setter sig fast i lanet og man kan få brand sår vis det bliver for vildt 

Anmeld

12. juni 2012

Miss-86

Ditte-3 skriver:

vis man ik er godt smurt ind kan man ik rigtig bevæge sig da kroppen setter sig fast i lanet og man kan få brand sår vis det bliver for vildt 

Av, Av, Av 

Anmeld

12. juni 2012

LotusCPH

Det er super godt - vi købte vores med sådan nogle "kanter" på i en sexshop. det er til vi kan smøre hinanden ind i olie uden der kommer olie i sengen - og ja til sex self. Så nej det er ikke til tisse/bæ sex - men det bestemmer man jo selv - hva man er til -men vi bruger ikke vores til det - kun til olie og ellers skum badeshampoo Det er super frækt og ret intimt. Og så får man sig også en god griner - får man kan ikke ligefrem stå op - kræver lidt øvelse

Så go for it

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.