Latex Lagen, Nogle som har prøvet det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14.264 visninger
22 svar
0 synes godt om
10. juni 2012

Miss-86

Jeg har lige set et godt tilbud på et latex-lagen og jeg ville lige høre jer, om I har nogle erfaringer med det? En af mine gamle veninder har kun talt godt om det, men hvordan føles det? Hvad gør det, osv?

På forhånd tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2012

Sara.

Miss-86 skriver:

Jeg har lige set et godt tilbud på et latex-lagen og jeg ville lige høre jer, om I har nogle erfaringer med det? En af mine gamle veninder har kun talt godt om det, men hvordan føles det? Hvad gør det, osv?

På forhånd tak

Jeg har aldrig hørt om et latex lagen før

hvad søren går det ud på?

Anmeld

11. juni 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Hva er det og hva går det ud på??? Vh stine

Anmeld

11. juni 2012

Muffin_girl

Sara. skriver:

Jeg har aldrig hørt om et latex lagen før

hvad søren går det ud på?

Ja hvad går det ud på ? 

Anmeld

11. juni 2012

SS82

troede man brugte sådan noget til hvis man er til tisse/bæ sex. Men kan godt være det er helt galt på den

Anmeld

11. juni 2012

Isabella_mor

Hvis man får sprøjteorgasmer er det vel også rart ikke at skulle vaske sengetøj hele tiden.    Min søster har et, hun syntes det er mest bøvlet når man kommer til rengøringen af det, så tager hun det ud i bruseren og skyller det og så hænger det til tørre derude. 

Anmeld

11. juni 2012

Miss-86

Jamen min veninde hun synes bare det var lækkert og ligge på, når man havde sex og brugte glidecreme og sådan ..

Anmeld

11. juni 2012

Metteris

Haha, det er ikke til tisse-bæ sex som en troede...

Jeg havde et som jeg aldrig fik brugt, og som er væk, men ville da gerne have et igen. Jeg tænker det er super godt til massage-olie, glidecreme osv - ting som griser lidt i sengetøjet. Tli stearing og flødeskum, hvis man er til den slags. 

Anmeld

11. juni 2012

Miss-86

Metteris skriver:

Haha, det er ikke til tisse-bæ sex som en troede...

Jeg havde et som jeg aldrig fik brugt, og som er væk, men ville da gerne have et igen. Jeg tænker det er super godt til massage-olie, glidecreme osv - ting som griser lidt i sengetøjet. Tli stearing og flødeskum, hvis man er til den slags. 

Ja, lige præcis, så man kan 'glide' rundt og ikke skal tænke over griseri'et bagefter

Ærgerligt, du ikk fik brugt det, ville gerne høre om det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.