% 1 dag tilbage

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juni 2012

eliasogmor

JonTri skriver:

Jeg håber også snart hun kommer... Min veninde fødte i nat... Så kan jeg godt mærke, at hun gerne snart må komme. Men hun kommer vel, når hun lyster - ellers må hun tvinges ud.

ahh hvor har jeg haft mange smerter  i nat...men de sad så mærkeligt....lige under maven...... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2012

pemiro

JonTri skriver:

Ja det kan være nogle lange dage... det er dog de færreste, der føder ved termin... kender nu flest, der er gået over.

Hvad sagde de på sygehuset???

Jeg skal derud til tjek imorgen hvor jeg bliver tjekket indvendigt, får kørt ctg strimmel og blive scannet. Og så får jeg målt blodtryk og urin... Og så skal vi snakke om hvad der skal ske
Så er spændt

Anmeld

12. juni 2012

JonTri

eliasogmor skriver:

ahh hvor har jeg haft mange smerter  i nat...men de sad så mærkeligt....lige under maven...... 

Det kan være det er nu???

Anmeld

12. juni 2012

JonTri

pemiro skriver:

Jeg skal derud til tjek imorgen hvor jeg bliver tjekket indvendigt, får kørt ctg strimmel og blive scannet. Og så får jeg målt blodtryk og urin... Og så skal vi snakke om hvad der skal ske
Så er spændt

Uhh det bliver spændende! Jeg skal til jm torsdag og håber hun vil mærke, om der er sket bare lidt.

Anmeld

12. juni 2012

pemiro

JonTri skriver:

Uhh det bliver spændende! Jeg skal til jm torsdag og håber hun vil mærke, om der er sket bare lidt.

Det kan jeg godt forstå du håber..
Jeg havde også håbet, også fordi jeg har haft så mange plukkeveer med smerter samt menssmerter. Men det ville hun ikke.. Øv øv..
Men nu skal jeg afsted på sygehuset imorgen kl ni

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.