% 1 dag tilbage

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

892 visninger
14 svar
0 synes godt om
10. juni 2012

JonTri

Det vil sige at jeg officielt er gået over tid... Hun bokser rundt derinde og alt er i skønneste orden. Mon ik der går en 14 dage endnu - det er nu også ok... Er ik ligefrem kendt for at mine unger springet ud af mig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2012

lio

De små har det bare så godt inde i din mave så de vil slet ikke ud før det er nødvendigt. det må være en komplement.  (Men nu kan du sige "max 14 dage, su er hun i dine arme")

Anmeld

11. juni 2012

JonTri

Laijona Äiti skriver:

De små har det bare så godt inde i din mave så de vil slet ikke ud før det er nødvendigt. det må være en komplement.  (Men nu kan du sige "max 14 dage, su er hun i dine arme")

Hejsa.
Ja åbenbart... Meeen hun må nu gerne titte frem, så hendes brødre kan sige Hej...

Anmeld

11. juni 2012

eliasogmor

JonTri skriver:

Det vil sige at jeg officielt er gået over tid... Hun bokser rundt derinde og alt er i skønneste orden. Mon ik der går en 14 dage endnu - det er nu også ok... Er ik ligefrem kendt for at mine unger springet ud af mig.

er imponeret at din tålmodighed....... håber hun kommer ud til jer en af de nærmeste dage...

Anmeld

11. juni 2012

lio

JonTri skriver:

Hejsa.
Ja åbenbart... Meeen hun må nu gerne titte frem, så hendes brødre kan sige Hej...

Ja selvfølgelig...

Anmeld

11. juni 2012

pemiro

Skønt ikke at være den eneste der er over tid
Jeg selv er 5 dage over idag og skal ringe til sygehuset imorgen.. Er spændt på hvad der skal ske, for her har han det vidst også alt for godt inde i hulen

Anmeld

11. juni 2012

louisevl

Kan hun da lige komme ud, så vi kan se hende på lørdag

Anmeld

12. juni 2012

JonTri

eliasogmor skriver:

er imponeret at din tålmodighed....... håber hun kommer ud til jer en af de nærmeste dage...

Jeg håber også snart hun kommer... Min veninde fødte i nat... Så kan jeg godt mærke, at hun gerne snart må komme. Men hun kommer vel, når hun lyster - ellers må hun tvinges ud.

Anmeld

12. juni 2012

JonTri

pemiro skriver:

Skønt ikke at være den eneste der er over tid
Jeg selv er 5 dage over idag og skal ringe til sygehuset imorgen.. Er spændt på hvad der skal ske, for her har han det vidst også alt for godt inde i hulen

Ja det kan være nogle lange dage... det er dog de færreste, der føder ved termin... kender nu flest, der er gået over.

Hvad sagde de på sygehuset???

Anmeld

12. juni 2012

JonTri

louisevl skriver:

Kan hun da lige komme ud, så vi kan se hende på lørdag

Gerne... men så skal det også til at være, hvis vi skal med.

Tror kun du får den fede mave at se, hvis det er!

Håber vi kommer med... og at fødslen så starter lige efter...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.