Er lidt i et lille dilemma (lidt langt)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juni 2012

come2

FamilenStorm skriver:

Ja er rigtig nok..

Tror os måske det er nervøsiteten for at skulle skrive den opgave, der gør at jeg tænker på at droppe ud..

Tro på dig selv og gi' den gas.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2012

Pige2009

tarkoflen skriver:

Hmm den er skisme svær!

Jeg tror hvis det var mig, ville jeg gøre uddannelsen færdig, når du er så tæt på! Mest for at fremtidige arbejdsgiver kan se, at du ikke bare springer fra og fordi jeg tænker, at hvis du på et tidspunkt fortryder, så ville det være så utrolig ærgeligt, ikke at have gjort det færdig... Det kunne jo være, at du engang i fremtiden kunne bruge uddannelsen i et job som lægesekretær? Jeg ved ikke om det kunne være en mulighed, men jeg tænker lidt som lægesekretær i et lægehus, kunne du måske bruge din uddannelse i forhold til overvægtige og hjælpe med kostplaner og sådan noget (ved slet ikke om det er en del af din uddannelse, men tænkte det måske var) og så ville du jo have en stor fordel

Men omvendt kan jeg også godt forstå, hvis du gerne ville starte direkte fra barsel som lægesektrærelev...

Meeen når jeg tænker mig om, så tror jeg, at jeg ville vælge det første og gøre uddannelsen færdig

Hvad siger din mavefornemmelse dig? Den er tit god at lytte til

Held og lykke med det

Helt enig - det vil da være mest optimalt

Anmeld

10. juni 2012

FamilenStorm

come2 skriver:

Tro på dig selv og gi' den gas.

Tak

Anmeld

10. juni 2012

FamilenStorm

Baagøe skriver:

Helt enig - det vil da være mest optimalt

Ja vil det helt bestemt... Men ihh kan nu godt virke lidt uoverskuelig, når man bare ikke rigtig brænder for det mere, og egentlig har besluttet sig for noget andet..

Men tror os jeg ender med at gøre den færdig...

Anmeld

10. juni 2012

Pige2009

FamilenStorm skriver:

Ja vil det helt bestemt... Men ihh kan nu godt virke lidt uoverskuelig, når man bare ikke rigtig brænder for det mere, og egentlig har besluttet sig for noget andet..

Men tror os jeg ender med at gøre den færdig...

Jeg tror, det vil være en fordel på dit CV. Har selv haft med HR at gøre og ansøgere med huller på deres CV, bliver hurtigere sorteret fra...

Anmeld

10. juni 2012

FamilenStorm

Baagøe skriver:

Jeg tror, det vil være en fordel på dit CV. Har selv haft med HR at gøre og ansøgere med huller på deres CV, bliver hurtigere sorteret fra...

Ja er jo rigtig nok.. Og i disse tider er det jo også med at gøre sig selv så attraktiv som muligt :-)

Anmeld

10. juni 2012

Pige2009

FamilenStorm skriver:

Ja er jo rigtig nok.. Og i disse tider er det jo også med at gøre sig selv så attraktiv som muligt :-)

Nemlig held og lykke til dig

Anmeld

10. juni 2012

FamilenStorm

Baagøe skriver:

Nemlig held og lykke til dig

Mange tak :-)

Anmeld

10. juni 2012

Pige2009

FamilenStorm skriver:

Mange tak :-)

Velbekomme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.