Hejsa
Er kommet i et lille dilemma, og jo svaret er måske egentlig åbenlyst, men er alligevel lidt i tvivl..
Sagen er den at jeg er igang med en BA i Ernæring og Sundhed, jeg står og skal skrive ba til efteråret som skal forsvares til januar (hvor jeg højst sandsynlig står med lille bebs på armen - har termin 1.januar).
Jeg kom tilbage fra 1 års barsel + 1/2 års overlov i januar måned, hvor hele studieordningen er blevet lavet om, og jeg er kommet på en ny linie end den jeg oprindelig læste på - Dette har givet anledning til rigtig mange frustrationer.
Efter at have været væk i 1 1/2 år synes jeg virkelig, at jeg har mistet følingen med faget, og har rigtig svært ved at finde ud af hvad jeg vil bruge uddannelsen til og ikke mindst hvad jeg vil skrive BA omkring.
Det har så også resulteret i at den praktik jeg er i PT er virkelig halvhjertet, da jeg slet ikke kan finde ud af hvad jeg egentlig brænder for inden for emnet.
I mellemtiden har jeg erkendt at jeg faktisk godt kan lide administrativt arbejde og sidde på et kontor (hvilket jeg ellers havde svor at jeg aldrig ville) Og har så småt leget med tanken om at når min barsel er slut at jeg vil tage en HGS (har kun en HF) og så starte som lægesekretær. Beslutningen er faktisk nok egentlig taget..
Så det jeg går og spekulere i nu, er skal jeg gøre min BA færdig nu hvor der ikke er længere tid tilbage, til trods for at jeg ikke brænder for det mere, men andet vil være dumt nu når det er så tæt på.
Eller skal jeg droppe ud, og så hvis det kan lade sig gøre tage HGS inden jeg føder, så jeg kan søge som lægesekretærelev lige efter barsel??
Ihh synes det er lidt svært, for jo vil da være skide dumt ikke at gøre min uddannelse færdig når der ikke er længere tid, men er også bare frustrerende ikke at brænde for det og egentlig har bestemt sig for det andet..
Så hvad synes i.. Nogle gode råd og forslag?? Kan mærke at det virkelig fylder meget lige pt og tager meget af min energi at gå og tænke over..
Har ikke snakket med min mand eller andre omkring det at droppe ud, da jeg jo næsten godt ved hvad han vil sige... Men ih.. ja har brug for råd..

Blev lige lidt langt.. Så tak fordi du læste med..