Diana... skriver:
Ja jeg synes sgu alle lægere har forskellige meninger snakket med min mødregruppe om det og den enes læge havet sagt at det måtte man ikke hvor resten var det oki hmm. Jeg har selv haft ringet til min læge efter jeg var startet for at være sikker fordi at man høre det så mange steder fra og der sagde hun at der var så lidt i at den lille smule der MÅSKE ville komme i mælken ville ingen betydning have og at folk desvære havet set sig sort på p-piller (os mig selv jeg ville ikke have p-piller og stoppet med at tage dem da jeg var 15) og det synes hun var synd for det havet ændret sig meget de sidste mange år.
Men de fik mig overbevist os fordi mini-pillen ikke beskytter en før man har fået sin første mens og det var lidt for at slippe for kondomet at jeg ville i gang nu sådan et kondom kan bare ødelække det hele griner.
Altså... da jeg ammede mine børn tog jeg mini-piller fordi det var de eneste man (dengang) måtte tage mens man ammede. Og dengang havde jeg ikke fået mens endnu, det var først da jeg stoppede med at amme og fik mens at jeg kunne gå over på p-piller

Det er altså vildt som anbefalingerne fra lægerne har ændret sig, det er kun 2½ år siden jeg fødte sidst.
Anmeld