Bløde under p-pillen.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

794 visninger
12 svar
0 synes godt om
27. april 2009

Diana...

Hej Piger

Jeg er lige startet på p-piller her for 12 dage siden og er idag begynd og bløde hmm er det normalt? jeg nået ikke at få min mens inden jeg startet på pillen efter jeg har født, så pillen skulle sætte det igang men er det normalt at få den under en pakke burde den ikke først komme efter jeg sluttet med pakken?

Knus Diana

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2009

Pia

Øhh det lyder lidt mærkeligt...
Hvorfor er du starte på pillen når du ikke engang har fået mens endnu??
Men jeg vil da tro det er kroppens måde og reagere på..
Det er jo noget af en omvæltning for den.. sæligt når du slet ikke har fået mens endnu..
så med mindre at du har været gravid igen uden og vide det... Så vil jeg tro det bare er din krop der reagere på sin egen måde..

Pia

Anmeld

27. april 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
uden at jeg skal kunne sige det med sikkerhed, er jeg ret sikker på man kan få en gennembrudsblødning når du er startet på pillerne inden din mens kom! Du kan i hvert fald godt bløde igennem midt i en pakke normalt! det har jeg selv oplevet et par gange i min p-pille karriere
men spørg evt. din læge hvis du bløder meget eller er bekymret!
Knuser Caroline

Anmeld

27. april 2009

Diana...

Pia skriver:

Øhh det lyder lidt mærkeligt...
Hvorfor er du starte på pillen når du ikke engang har fået mens endnu??
Men jeg vil da tro det er kroppens måde og reagere på..
Det er jo noget af en omvæltning for den.. sæligt når du slet ikke har fået mens endnu..
så med mindre at du har været gravid igen uden og vide det... Så vil jeg tro det bare er din krop der reagere på sin egen måde..

Pia

Jeg fik at vide det var den eneste pille jeg kunne starte på uden at have mens. så jeg skulle bare starte og når så jeg havet taget den første pakke skulle jeg så få min mens og så ville pille virke efter mens.

Anmeld

27. april 2009

A.

det er meget noralt når du har lige startet på dem efter fødslen man kan bløde og pletbløde..

Anmeld

27. april 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Øhh, må man godt tage p-piller mens man ammer???
Kan da huske at jeg fik at vide at så længe man ammer må man kun tage mini-piller

Anmeld

27. april 2009

Diana...

Rikke skriver:

Kan da huske at jeg fik at vide at så længe man ammer må man kun tage mini-piller

Ja før i tiden måtte man ikke men da der er så lidt af et eller andet i har det ikke nogen betydning mere. Min læge har slet ikke nogen der tager mini-pillen.

Anmeld

27. april 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Diana... skriver:

Ja før i tiden måtte man ikke men da der er så lidt af et eller andet i har det ikke nogen betydning mere. Min læge har slet ikke nogen der tager mini-pillen.

Okay, der kan man bare se, så blev jeg også lidt klogere i dag

Anmeld

27. april 2009

A.

Rikke skriver:

ja men nogen gang kan det nedsætte mælkeproduktion

Anmeld

27. april 2009

Diana...

Rikke skriver:

Okay, der kan man bare se, så blev jeg også lidt klogere i dag

Ja jeg synes sgu alle lægere har forskellige meninger snakket med min mødregruppe om det og den enes læge havet sagt at det måtte man ikke hvor resten var det oki hmm. Jeg har selv haft ringet til min læge efter jeg var startet for at være sikker fordi at man høre det så mange steder fra og der sagde hun at der var så lidt i at den lille smule der MÅSKE ville komme i mælken ville ingen betydning have og at folk desvære havet set sig sort på p-piller (os mig selv jeg ville ikke have p-piller og stoppet med at tage dem da jeg var 15) og det synes hun var synd for det havet ændret sig meget de sidste mange år.
Men de fik mig overbevist os fordi mini-pillen ikke beskytter en før man har fået sin første mens og det var lidt for at slippe for kondomet at jeg ville i gang nu sådan et kondom kan bare ødelække det hele griner.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.