Leandersengen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juni 2012

Anonym trådstarter

Baagøe skriver:

Min kusine og hendes kæreste har den til deres datter, og de er super glade for den Jeg har en lille-Per-seng til Laura, hvor konceptet lidt er det samme. Havde jeg ikke haft mulighed for at købe den meget nedsat i butikken, ville jeg også have købt Leander-sengen

Dejligt at høre  
Jeg har også set nogle, som er lidt af det samme system. Men synes at Leandersengen er den flotteste Men ja den er meget dyr  Men den holder jo også længe  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2012

Pige2009

Anonym skriver:

Dejligt at høre  
Jeg har også set nogle, som er lidt af det samme system. Men synes at Leandersengen er den flotteste Men ja den er meget dyr  Men den holder jo også længe  

Lige præcis Det eneste jeg lidt frygter er om man bliver træt af at havesiden samme seng så mange år? Mendine til videre er jeg ikke træt af Lauras

Anmeld

10. juni 2012

Anonym trådstarter

Baagøe skriver:

Lige præcis Det eneste jeg lidt frygter er om man bliver træt af at havesiden samme seng så mange år? Mendine til videre er jeg ikke træt af Lauras

Ja det er nemlig det. Men synes bare at den er så stilren og tidløs  

Anmeld

10. juni 2012

Sakris

Min veninde har den (har selv en "juno" seng). Og hun er bare rigtig glad for sin. Specielt fordi de ikke havde så meget plads i deres hjem da de købte den. Synes også den er super flot. Men var selv lige en tak mere forelsket i juno. Princippet er jo nogenlunde det samme. Synes det er så smart at de kan laves større!

Anmeld

10. juni 2012

Anonym trådstarter

Sakris skriver:

Min veninde har den (har selv en "juno" seng). Og hun er bare rigtig glad for sin. Specielt fordi de ikke havde så meget plads i deres hjem da de købte den. Synes også den er super flot. Men var selv lige en tak mere forelsket i juno. Princippet er jo nogenlunde det samme. Synes det er så smart at de kan laves større!

Det kan være jeg også skal tage et kig på juno sengen

Tak for dit svar. Ja det er bare super smart! 

Anmeld

10. juni 2012

Pige2009

Anonym skriver:

Ja det er nemlig det. Men synes bare at den er så stilren og tidløs  

Helt enig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.