Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Skriver som ano, da PB ikke er officielt endnu
Men vi kigger lidt baby-udstyr Og hvad synes i om Leandersengen? Kender i den og synes i det er en god investering? Jeg synes den er mega smart!
http://www.babysam.dk/leandersengenhvid-5707770033041
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tulle28 skriver: Vi har den i hvid og er rigtig glade for den. Og så synes jeg den er så nuttet, når den er lavet om til juniorseng:-)
Vi har den i hvid og er rigtig glade for den. Og så synes jeg den er så nuttet, når den er lavet om til juniorseng:-)
Jeg kan også rigtig godt li' den i hvid Synes det er super smart. Og jo den er da dyr, men man kan jo også bruge den i lang tid
Anonym skriver: Jeg kan også rigtig godt li' den i hvid Synes det er super smart. Og jo den er da dyr, men man kan jo også bruge den i lang tid
Anonym skriver: Skriver som ano, da PB ikke er officielt endnu Men vi kigger lidt baby-udstyr Og hvad synes i om Leandersengen? Kender i den og synes i det er en god investering? Jeg synes den er mega smart! http://www.babysam.dk/leandersengenhvid-5707770033041
Den er godt nok flot
Men 7000 kr ! Det er mange penge syntes jeg .. Men kan se en anden skriver den kan laves om til en junior seng.. Så er det jo en god investering
AalborgPigen skriver: Den er godt nok flot Men 7000 kr ! Det er mange penge syntes jeg .. Men kan se en anden skriver den kan laves om til en junior seng.. Så er det jo en god investering
Ja den er super flot!
Ja det er dyrt, men man kan jo have den i meget lang tid
Anonym skriver: Ja den er super flot! Ja det er dyrt, men man kan jo have den i meget lang tid
Ja nemlig Den gad jeg da også godt eje
AalborgPigen skriver: Ja nemlig Den gad jeg da også godt eje
Jeg tror også at vi bliver nødt til at købe den, når det kommer dertil
Anonym skriver: Jeg tror også at vi bliver nødt til at købe den, når det kommer dertil
Ja da .. Jeg vil lige vise den til kæresten..
Isabell (Nov. 2009)
Elina (Sep. 2012)
Adrien (Juni 2020)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128