Carl-Emil's mor skriver:
heheh og heldigvis for at man har så forskellige stilarter inden for fotograferins så det ikke bliver kedeligt
uuuhi ved altså ikke hvad det hedder. Ved bare jeg selv indstiller frem og tilbage på den der tud der er foran
har et canon EOS 1100D EF-S 18-55mm f - ved ikke om det siger dig noget?
de kiggede meget dumt i butikken da jeg sagde jeg vil have DET DER kamera for jeg skal bruge det til at tage billeder af mit barn. de mente godt et lille lommekamera kunne gøre det
Det er sandt 
haha, det er objektivet.
Det kan du skifte, til et utal af objektiver. Det du har i nu er et kitobjektiv, og det er der få der faktisk bruger når de kommer ind i det. Dog er mit super godt til makrobilleder (nærbilleder) hvilket er skønt, da det er een af de ting jeg går meget op i.
Jo jo, det kender jeg godt.
Selv bruger jeg Nikon
Og jeg giver dem helt ret. Det er dumt at bruge spejlrefleks, hvis ikke man kender til det, da man får taget flere dårlige end gode billeder. Men man skal jo starte et sted - men selv ville jeg bruge et P&S kamera, det du nævner, hvis ikke jeg kunne håndtere et spejlrefleks. Det er et kompliceret kamera, og ja, det er en jungle at finde rundt i
Billederne her i tråden er taget med et 18-55 mm objektiv, sådan et som du har 
Anmeld