Billeder af Thor der brænder energi af

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juni 2012

Muffin_girl

De er da fine ..

Og hvor er Maria sød 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2012

Dinna88

Nettemor skriver:

Jeg har en god veninde der har en labrador blanding. Den tager hun nogle gange med ud til os og så kan hendes hund og vores d/s gårdhund rigtig hygge sig i haven det meste af en dag. Og du kan tro de får brugt noget energi Og når vi kommer til aften så har vi hver vores meget trætte hund som vi ikke høre meget til i løbet af aftenene Men nej hvor er det dejligt at de nyder det sådan

hvor lyder det bare skønt Det er super når man har en legekammerat til sin hund 

Anmeld

9. juni 2012

Dinna88

ESV skriver:

Hver gang jeg ser nogen af dine billeder bliver jeg så død ærgelig over du bor så langt væk.. Øv øv

hvor er du sød Men så må du da skrive, hvis I engang kommer i nærheden af Randers.

Anmeld

9. juni 2012

Nettemor

Dinna88 skriver:

hvor lyder det bare skønt Det er super når man har en legekammerat til sin hund 

Ja det er fantastisk

Anmeld

9. juni 2012

Dinna88

Carl-Emil's mor skriver:

det er jeg slet ikke i tvivl om man gør i den verden for stilen skifter jo fra fotograf til fotograf men det er en spændende ( og desværre dyr ) verden

men kan godt følge dig i det med at man VED man godt kan gøre det liiiiiiige en tand bedre i forhold til hvad man havde ønsket sig

undskyld jeg bander, men hvad fanden er det der auto?

jeg stiller hver gang jeg skal tage billeder på den der dims der sidder foran og skifter efter om det er i bevægelse eller ej

Ja. En god fotografvenner tager billeder jeg slet ikke kan relatere til. Synes faktisk de er intetsigende for mig, hvor han nok ikke kan forstå mine mange hundrede makrobilleder af blomster

Jep - sådan har man det jo nogle gange 

Dims foran??  Objektivet? Altså, zoom'et? Auto er bare at den før altså for dig, så du faktisk bare skal trykke på udløseren. hvilket kamera har du? 

Anmeld

9. juni 2012

Dinna88

Nettemor skriver:

Ja det er fantastisk

Anmeld

9. juni 2012

Carl-Emil's mor

Dinna88 skriver:

Ja. En god fotografvenner tager billeder jeg slet ikke kan relatere til. Synes faktisk de er intetsigende for mig, hvor han nok ikke kan forstå mine mange hundrede makrobilleder af blomster

Jep - sådan har man det jo nogle gange 

Dims foran??  Objektivet? Altså, zoom'et? Auto er bare at den før altså for dig, så du faktisk bare skal trykke på udløseren. hvilket kamera har du? 

heheh og heldigvis for at man har så forskellige stilarter inden for fotograferins så det ikke bliver kedeligt

uuuhi ved altså ikke hvad det hedder. Ved bare jeg selv indstiller frem og tilbage på den der tud der er foran  

har et canon EOS 1100D  EF-S 18-55mm f - ved ikke om det siger dig noget?  de kiggede meget dumt i butikken da jeg sagde jeg vil have DET DER kamera for jeg skal bruge det til at tage billeder af mit barn. de mente godt et lille lommekamera kunne gøre det

Anmeld

9. juni 2012

Dinna88

Carl-Emil's mor skriver:

heheh og heldigvis for at man har så forskellige stilarter inden for fotograferins så det ikke bliver kedeligt

uuuhi ved altså ikke hvad det hedder. Ved bare jeg selv indstiller frem og tilbage på den der tud der er foran  

har et canon EOS 1100D  EF-S 18-55mm f - ved ikke om det siger dig noget?  de kiggede meget dumt i butikken da jeg sagde jeg vil have DET DER kamera for jeg skal bruge det til at tage billeder af mit barn. de mente godt et lille lommekamera kunne gøre det

Det er sandt

haha, det er objektivet.  Det kan du skifte, til et utal af objektiver. Det du har i nu er et kitobjektiv, og det er der få der faktisk bruger når de kommer ind i det. Dog er mit super godt til makrobilleder (nærbilleder) hvilket er skønt, da det er een af de ting jeg går meget op i.

Jo jo, det kender jeg godt. Selv bruger jeg Nikon Og jeg giver dem helt ret. Det er dumt at bruge spejlrefleks, hvis ikke man kender til det, da man får taget flere dårlige end gode billeder. Men man skal jo starte et sted - men selv ville jeg bruge et P&S kamera, det du nævner, hvis ikke jeg kunne håndtere et spejlrefleks. Det er et kompliceret kamera, og ja, det er en jungle at finde rundt i  

Billederne her i tråden er taget med et 18-55 mm objektiv, sådan et som du har 

Anmeld

9. juni 2012

Carl-Emil's mor

Dinna88 skriver:

Det er sandt

haha, det er objektivet.  Det kan du skifte, til et utal af objektiver. Det du har i nu er et kitobjektiv, og det er der få der faktisk bruger når de kommer ind i det. Dog er mit super godt til makrobilleder (nærbilleder) hvilket er skønt, da det er een af de ting jeg går meget op i.

Jo jo, det kender jeg godt. Selv bruger jeg Nikon Og jeg giver dem helt ret. Det er dumt at bruge spejlrefleks, hvis ikke man kender til det, da man får taget flere dårlige end gode billeder. Men man skal jo starte et sted - men selv ville jeg bruge et P&S kamera, det du nævner, hvis ikke jeg kunne håndtere et spejlrefleks. Det er et kompliceret kamera, og ja, det er en jungle at finde rundt i  

Billederne her i tråden er taget med et 18-55 mm objektiv, sådan et som du har 

åååååh du kunne have skrevet der på kinesisk for fatter intet af det hahah men dejligt du gad forklare lidt - gemmer lige denne tråd så kan jeg søge tilbage

Er ret uerfaren men for du lige kan se hvilken slag billeder jeg gerne vil tage/tager giver jeg dig lige et her så kan du måske sige hvilket objekt jeg skal have købt mig - hvis du gider?

sorry jeg lige spammer din tråd du virker bare ret god og du har jo også før smidt ret gode billeder herind

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

9. juni 2012

Dinna88

Carl-Emil's mor skriver:

åååååh du kunne have skrevet der på kinesisk for fatter intet af det hahah men dejligt du gad forklare lidt - gemmer lige denne tråd så kan jeg søge tilbage

Er ret uerfaren men for du lige kan se hvilken slag billeder jeg gerne vil tage/tager giver jeg dig lige et her så kan du måske sige hvilket objekt jeg skal have købt mig - hvis du gider?

sorry jeg lige spammer din tråd du virker bare ret god og du har jo også før smidt ret gode billeder herind

arhahaha, youtube kan virkelig være en god hjælp. Der er mange vejledninger til hvilke indstillinger du skal bruge til den og den fotografering osv!

jeg kan kun hjælpe dig med objektiv, hvis du sådan skriver lidt konkret hvad du vil fotografere Men som det ser ud, så kunne et makroobjektiv nok være en god ting. Det er godt til nærbilleder, portrætter osv

Du spammer alt det du vil Dine billeder er faktisk gode - du kan overveje at invistere i en blitz, den indbyggede i kameraet er aldrig særlig god.  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.