Billeder af Thor der brænder energi af

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.085 visninger
21 svar
0 synes godt om
9. juni 2012

Dinna88

De burde nok ikke ligge under fotografbilleder, da de egentlig ikke er særlig vellykkede. Men vi var bare ude på aftentur og Thor skulle lige køres træt, og jeg havde tilfældigvis kamera med. Så de er taget med forkert objektiv OG i elendigt lys 

jeg tænker at vi sommeren over skal til stranden og se om der kan laves nogle fede billeder med vandsprøjt osv 

Men vigtigst af alt var det dog, at Thor hyggede sig. Så må jeg jo nøjes med uskarpe billeder osv 

Oooog lige et skønt billede jeg fik taget af Maria, inden hun desværre gik voldsomt ned med feber og var rigtig sørgelig 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2012

Nettemor

Fantastisk billed af Maria!

Og dejlige billeder af en glad hund der hygger sig..

Anmeld

9. juni 2012

Laulund87

Det var sgu en herlig tur

Anmeld

9. juni 2012

Dinna88

Nettemor skriver:

Fantastisk billed af Maria!

Og dejlige billeder af en glad hund der hygger sig..

Tak! Er også super glad for det, det skal helt sikkert op i stuen

Ja, Thor hyggede sig bare - og er gået kold nu! 

Anmeld

9. juni 2012

Dinna88

Laulund87 skriver:

Det var sgu en herlig tur

Ohhhhhhh yeah

Anmeld

9. juni 2012

Carl-Emil's mor

Dinna88 skriver:

De burde nok ikke ligge under fotografbilleder, da de egentlig ikke er særlig vellykkede. Men vi var bare ude på aftentur og Thor skulle lige køres træt, og jeg havde tilfældigvis kamera med. Så de er taget med forkert objektiv OG i elendigt lys 

jeg tænker at vi sommeren over skal til stranden og se om der kan laves nogle fede billeder med vandsprøjt osv 

Men vigtigst af alt var det dog, at Thor hyggede sig. Så må jeg jo nøjes med uskarpe billeder osv 

Oooog lige et skønt billede jeg fik taget af Maria, inden hun desværre gik voldsomt ned med feber og var rigtig sørgelig 

synes da de er super fine

men ok er også selv ret ny men øver mig flittigt og fatter hat af alle de begreber du brugte men jeg kan godt lide dine billeder

en der lige har købt sit første spejlrefleks

Anmeld

9. juni 2012

Nettemor

Dinna88 skriver:

Tak! Er også super glad for det, det skal helt sikkert op i stuen

Ja, Thor hyggede sig bare - og er gået kold nu! 

Jeg har en god veninde der har en labrador blanding. Den tager hun nogle gange med ud til os og så kan hendes hund og vores d/s gårdhund rigtig hygge sig i haven det meste af en dag. Og du kan tro de får brugt noget energi Og når vi kommer til aften så har vi hver vores meget trætte hund som vi ikke høre meget til i løbet af aftenene Men nej hvor er det dejligt at de nyder det sådan

Anmeld

9. juni 2012

Dinna88

Carl-Emil's mor skriver:

synes da de er super fine

men ok er også selv ret ny men øver mig flittigt og fatter hat af alle de begreber du brugte men jeg kan godt lide dine billeder

en der lige har købt sit første spejlrefleks

arhaha, hvor er du sød og tak fotografverdenen er kæmpe stor, man lærer hele sit liv. Dog har jeg brugt mit eget spejlrefleks i cirka 1½ år, så jeg kender mit kamera super godt. Derfor er jeg også lidt sur over at de ikke er helt skarpe sådan. Men var jo ikke liiiiiiiige forberedt på sådan en fotografering

Du må gerne skrive hvis der er noget du ikke kan finde hoved og hale i, så vil jeg gerne hjælpe dig så godt jeg kan. Mit første råd kan da være: glem at dit kamera har en autofunktion

Anmeld

9. juni 2012

ESV

Dinna88 skriver:

Hver gang jeg ser nogen af dine billeder bliver jeg så død ærgelig over du bor så langt væk.. Øv øv

Anmeld

9. juni 2012

Carl-Emil's mor

Dinna88 skriver:

arhaha, hvor er du sød og tak fotografverdenen er kæmpe stor, man lærer hele sit liv. Dog har jeg brugt mit eget spejlrefleks i cirka 1½ år, så jeg kender mit kamera super godt. Derfor er jeg også lidt sur over at de ikke er helt skarpe sådan. Men var jo ikke liiiiiiiige forberedt på sådan en fotografering

Du må gerne skrive hvis der er noget du ikke kan finde hoved og hale i, så vil jeg gerne hjælpe dig så godt jeg kan. Mit første råd kan da være: glem at dit kamera har en autofunktion

det er jeg slet ikke i tvivl om man gør i den verden for stilen skifter jo fra fotograf til fotograf men det er en spændende ( og desværre dyr ) verden

men kan godt følge dig i det med at man VED man godt kan gøre det liiiiiiige en tand bedre i forhold til hvad man havde ønsket sig

undskyld jeg bander, men hvad fanden er det der auto?

jeg stiller hver gang jeg skal tage billeder på den der dims der sidder foran og skifter efter om det er i bevægelse eller ej

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.