?? ang. bryllup (bordplan)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. april 2009

fam.4xc

Trold skriver:

Nu når kæresten og jeg skal giftes, så har vi jo 2 små børn med, en på 2 år og en på 9 mdr.

Hvor ville i placere dem ved bordet, min far mener ikke at de kan sidde mellem kæresten og mig, ja han mener ikke at Benjamin skal sidde med fordi han er så lille...

Og jeg kan ikke se det store problem i det (andet en at vi ikke kan så på stolen og kysse)...

Hvad ville i gøre???

Caroline var placeret mellem os, men da hun opdagede der var et børnebord ville hun da meget hellere derned og sidde :-)

Catrine var kun 5 mdr,,,, men ellers ville jeg sætte en på hver side af jer, så I 2 stadig sad ved siden af hinanden, for det der med at kysse på stolene og under bordet, det slipper i helt sikkert ikk for ;-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2009

Honningblomst

De skal da selvfølgelig sidde imellem jer og det er noget kun I bestemmer og ikke andre.
Knus Eva...som 2 år gammel sad imellem min mor og far til ders bryllup-.....dejlig tanke at jeg gjorde det..

Anmeld

27. april 2009

Diana...

Loggidut skriver:

nej Trold, jeg ville aliere mig med en den dag, som vil tage sig 100% af børnene, så i slet ikke skal tænke på bleskift, madning o.s.v...det er jeres dag, nyd den, sådan en får du jo ikke igen!

så tænk lidt på dig selv og din kommende mand, det vil du ikke fortryde er jeg sikker på

Helt enig.

Anmeld

28. april 2009

Plysbjørnen

okay... Tak for jeres input, kan godt se at der er forskellige meninger og det er meget fint... Så må jeg sætte mig ned og finde ud af hvordan jeg gør det hele praktisk...

Det bliver nok mine forældre der kommer til at tage sig af Laura, Benjamin bliver lidt være... Kai's forældre kan af gode grunde ikke hjælpe (begge er døde), og ja hans de 2 store børn er panisk angst for alt hvad der heller bleskift og babygylp (Benjamin's ekspertise)...

Men det kan godt være mor og far tager ham også...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.