?? ang. bryllup (bordplan)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.035 visninger
13 svar
0 synes godt om
27. april 2009

Plysbjørnen

Nu når kæresten og jeg skal giftes, så har vi jo 2 små børn med, en på 2 år og en på 9 mdr.

Hvor ville i placere dem ved bordet, min far mener ikke at de kan sidde mellem kæresten og mig, ja han mener ikke at Benjamin skal sidde med fordi han er så lille...

Og jeg kan ikke se det store problem i det (andet en at vi ikke kan så på stolen og kysse)...

Hvad ville i gøre???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2009

Mikkelmusen

I kan vel tage et barn på hver side? Altså sådan at i stadig sidder ved siden af hinanden. Men at du f.eks. har Benjamin på din side og Kai har Laura på sin side.

Gav det mening?

Anmeld

27. april 2009

Loggidut

nej Trold, jeg ville aliere mig med en den dag, som vil tage sig 100% af børnene, så i slet ikke skal tænke på bleskift, madning o.s.v...det er jeres dag, nyd den, sådan en får du jo ikke igen!

så tænk lidt på dig selv og din kommende mand, det vil du ikke fortryde er jeg sikker på

Anmeld

27. april 2009

Kvindemin

Loggidut skriver:

nej Trold, jeg ville aliere mig med en den dag, som vil tage sig 100% af børnene, så i slet ikke skal tænke på bleskift, madning o.s.v...det er jeres dag, nyd den, sådan en får du jo ikke igen!

så tænk lidt på dig selv og din kommende mand, det vil du ikke fortryde er jeg sikker på

Lige præcis, den der på hver side eller imellem, holder IKKE den dag

Anmeld

27. april 2009

Mikkelmusen

Loggidut skriver:

Man kan vel godt have børnene siddende ved sig, men alligevel have andre til at tage sig af bleskift og sådan?

Anmeld

27. april 2009

Loggidut

Man kan vel godt have børnene siddende ved sig, men alligevel have andre til at tage sig af bleskift og sådan?

Enig bette mus, men man slapper bare slet ikke af på samme måde...det gør man altså ikke...Jeg elskede mine veninder for at tage sig af alt hvad der handlede om børn den dag vi blev gift, ungerne havde det sjovt, og jeg havde totalt fri!

Anmeld

27. april 2009

Plysbjørnen

Loggidut skriver:

Enig bette mus, men man slapper bare slet ikke af på samme måde...det gør man altså ikke...Jeg elskede mine veninder for at tage sig af alt hvad der handlede om børn den dag vi blev gift, ungerne havde det sjovt, og jeg havde totalt fri!

hm så bliver det nok sådan at vi har en på hver vores side, for jeg er altså ikke helt så meget for at "give slip"...

Men tak for jeres indput...

Anmeld

27. april 2009

Pia

Måske det netop er den dag du skal give "slip".
Kan dine eller hans forældre ikke tage sig af jeres guldklumper den dag??
Jeg vil give loggi ret.. Den dag kommer ikek igen og tror ikke du kan slappe a, hvis du har en lille størrelse siddene lige op af dig..
Så vil du sidde og frygte om de nu spilder på bordet eller på dit fine tøj..
De er jo i lokalet med jer..
Du sender dem jo ikke afsted..
Og ved godt det er så svært og give slip på de små pus.. Meenn netop den dag burde du nok gøre det både for din og mandens skyld..

Pia.

Anmeld

27. april 2009

louisepigen23

Da mine forældre blev gift var jeg lige blevet 1 år og jeg var placeret sammen med min moster... synes du skal alliere dig med en gæst som børnene har tillid til

Anmeld

27. april 2009

Plysbjørnen

Pia skriver:

Måske det netop er den dag du skal give "slip".
Kan dine eller hans forældre ikke tage sig af jeres guldklumper den dag??
Jeg vil give loggi ret.. Den dag kommer ikek igen og tror ikke du kan slappe a, hvis du har en lille størrelse siddene lige op af dig..
Så vil du sidde og frygte om de nu spilder på bordet eller på dit fine tøj..
De er jo i lokalet med jer..
Du sender dem jo ikke afsted..
Og ved godt det er så svært og give slip på de små pus.. Meenn netop den dag burde du nok gøre det både for din og mandens skyld..

Pia.

mine forældre kunne måske godt hjælpe, hans forældre har dog lidt svært ved det, da de ligger 7 fod under jorden...

Men nu må vi se hvad jeg finder ud af, mander hælder åbenbart mest til at de skal side ved siden af os... Synes det er så svært at få til at gå op i en højere enhed...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.